جستجو برای توسعه کسب و کار:
استراتژی های توسعه کسب و کار
شرح وظایف توسعه کسب و کار
واحد توسعه کسب و کار
کتاب مدیریت توسعه کسب و کار
تحقیق و توسعه کسب و کار
طرح توسعه کسب و کار
کتاب توسعه کسب و کار
خدمات توسعه کسب و کار
« مهران محمدی »
. مهران محمدی در تجارت اجتماعی .
. Mehran Mohammadi .
»_منابعی که جامعه (مخاطب / مشتری) صرف هر چیزی می کند ، نشان دهنده نقاطی است که بازار از آنجا فعال می شود .
صرف زمان ، هزینه و حتی "توجه" افراد ،منابعی است که به عنوان کسب و کار باید آنها را رصد کنیم !
در بازه های زمانی رصد این صرف منابع (فعالیت) ها کمک خواهد کرد که نقاط فعال بازار خود و بازارهای حاشیه ای را کشف کرده و رونق را از طریق تعامل و ارتباط با این بازارها وارد کسب و کار خود کنیم .
مهران محمدی
»_چقدر توان ماندن در ابهام ، ندانستن ، قطعی نبودن وضعیت را داریم ؟ این توان داشتن در واقع مدت زمان و چگونگی پذیریش وضعیت نامعلوم در چیزی است .
این میزان ابهام و عدم اطمینان چقدر بر رفتار ما و تعامل ما در وضعیت موجود اثر می گذارد ؟
در واقع وضعیت ابهام و عدم قطعیت همانقدر که انسانها را وادار به واکنش می کند تا از وضعیت پروسس پر هزینه مغز رهایی یابند و زودتر به آسودگی برسند ، همان قدر هم ما را بیدار و هوشیار نگاه می دارد تا با هراس از شکست یا پیدا کردن راه حل همیشه فعالیتی را که انجام می دهیم توسعه پذیر باشد و رشد کند و ما هم کمی آینده نگر تر باشیم .
به نظر می رسد فارغ از اینکه در چه فعالیتی هستیم ، وقتی تلاش کنیم که از این وضعیت رهایی یابیم ، بر تصمیم ها و نتایج آنها تاثیر سوء خواهد داشت ، در واقع ما کمتر سیستمی فکر خواهیم کرد . شاید باید این جمله خلاصه و پر ابهام را بگوییم که تاب آوردن در وضعیت عدم اطمینان و ابهام موجب رشد خواهد شد .
مهران محمدی
تفاوت هایی که ممکن است ما را مغلوب کنند! مهران محمدی
تجارت مشارکت ، بازاریابی پاتوق ! مهران محمدی
قدرت و حاکمیت کسب و کار اجتماعی مهران محمدی
پاردایم وفاداری ، از ارتباط تا اتصال مهران محمدی
فرمول ها تغییر کرده اند ، بدون عرضه ، بی تقاضا ! مهران محمدی