جستجو برای مشاوره مدیریت چیست؟:


حوزه های مشاوره مدیریت
چگونه مشاور مدیریت شویم
شرح وظایف مشاور مدیریت
شرح وظایف مشاور اجرایی
شرح وظایف مشاور مدیر عامل
رزومه شرکت مشاوره مدیریت
شرح خدمات مشاور مدیریت
وظایف مشاور اقتصادی
مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت رسا ارائه خدمات مشاوره مدیریت و استخدام و شرکت مشاوره مدیریت مشاوره منابع انسانی استخدام نیرو مشاوره بازاریابی و فروش مشاوره کسب و کار خدمات مشاوره مدیریت استخدام مشاور منابع انسانی مدیران ۲۱ مهندسی سیستم ها و ارائه دهنده خدمات مشاوره مدیریت مدیران ۲۱ ارائه دهنده خدمات مشاوره استراتژیک مدیران می کوشد با پشتوانه دانش روز و تجربه طولانی و عملیاتی در صنعت نه فقط به ارائه مشاوره صرف بپردازد، بلکه مشاوره مدیریت آرتیمان › مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت خدمت مشاوره ای است که با هدف عارضه یابی و بهبود در عملکرد مدیریتی یک سازمان یا یک مجموعه ارائه می شود شرکت مشاوره مدیریت و تکنولوژی برنایش تلفیق فناوری شرکت مشاوره مدیریت و تکنولوژی برنایش تلفیق فناوری اطلاعات با حوزه‌های مدیریتی ارائه مشاوره و همراهی در اجرا در حوزه‌های برنامه ریزی کسب و کار، شناخت بازار، مشاوره مدیریت کسب و کار شرکت آکام آتا سهامی خاص › مشاوره مدیریت کسب و کار مشاور مدیریت کسب و کار دریافت خدمات مشاوره بازاریابی تدوین طرح کسب و کار و برنامه جامع بازاریابی مشاوره مدیریت بازاریابی بین الملل شرکت آکام آتا برترین شرکت های مشاوره مدیریت در سال ۲۰۱۵ مدیران ایران › برترین شرکت های مشاوره مدیریت دنیا در حال دگرگونی است و بیشتر مشاورین، هنوز می خواهند برای شرکت “مک کنزی” کار کنند شرکت زبده و منحصر به فردی که به “هاروارد شرکت های مشاوره” نیز مشهور چگونه یک مشاور مدیریت حرفه‌ای شویم؟ الوبیزنس › › چگونه یک مشاور مدیریت حرف مشاوره سازمانی یا مشاوره مدیریت می‌تواند شغل بسیاری از افراد فارغ‌التحصیل در رشته مدیریت، مهندسی صنایع یا سایر رشته‌ها باشد اما رسیدن به این شغل قطعا نیازمند مشاوران مدیریت شاپرک خانه مشاوران مدیریت شاپرک گروهی از مشاوران صنایع، سازمان‌ها و کسب و کارها هستند که خدمات خود را در حوزه های مختلف مشاوره مدیریت با سطح استاندارد شاپرک به مشتریان مشاوره مدیریت – تجربه‌ها و چالش‌ها روزنوشته‌های محمدرضا شعبانعلی › مشاوره مدیریت تجربه‌ها و چالش‌ها در بخش اول حرف‌هایم،‌ چند نکته از چالش های مشاوره مدیریت را می‌نویسم که به نظرم کمی از جذابیت این حرفه می‌کاهد سپس در ادامه، به فرض این‌که فردی تحلیل آموزش مشاوره مدیریت با دوره دانشگاهی؟ سید حسین جلالی › آموزش مشاوره مدیریت آموزش مشاوره مدیریت آیا می‌توان مشاوره مدیریت را با حضور در دانشگاه و گذراندن رشته مشاوره مدیریت یا دوره های آموزش مشاوره مدیریت فرا گرفت؟ مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت چیست حوزه های مشاوره مدیریت رزومه شرکت مشاوره مدیریت شرکت مشاوره مدیریت آریانا کلینیک مشاوره مدیریت صنعت مشاوره مدیریت موضوع فعالیت شرکت مشاوره مدیریت گروه مشاوره مدیریت

حوزه های مشاوره مدیریت

چگونه مشاور مدیریت شویم

شرح وظایف مشاور مدیریت

شرح وظایف مشاور اجرایی

شرح وظایف مشاور مدیر عامل

رزومه شرکت مشاوره مدیریت

شرح خدمات مشاور مدیریت

وظایف مشاور اقتصادی

مشاوره مدیریت چیست؟ مشاوره مدیریت خدمتی است که طی آن به سازمان‌ها کمک می‌شود تا از این طریق افزایش بهره‌وری در حوزه‌های استراتژی، منابع انسانی، عملکرد و یا فروش و بازاریابی را تجربه کنند به صورت کلی مشاورین مدیریت با حل مسائل جاری سازمان‌ها به ایشان کمک می‌کنند تا روش‌های بهتری برای پیشبرد امور بکار گیرند عموما این روش‌ها بهترین و بروزترین مدل‌های انجام شده در سطح جهانی است که قبلا در سازمانی دیگر پیاده سازی شده و به شکل یک ابزار اجرایی آماده‌ی پیاده‌سازی می‌باشد تجربه‌ی بین المللی اولین شرکت مشاوره مدیریت در دنیا در سال ۱۸۸۶ توسط آرتور د لیتل به همین نام بنیانگذاری شد و در حوزه تحقیق فنی نسبت به ارائه خدمات خود اقدام نمود امروزه سه شرکت بزرگ مشاوره مدیریت به صورت تخصصی در دنیا به نام‌های مک‌کنزی و بی سی جی و بین در حال ارائه خدمات خود در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا هستند و مجموعا بیش از ۲۰ میلیارد دلار در سال کسب درآمد می‌کنند حجم کلی این بازار در حال حاضر بیش از ۲۶۰ میلیارد دلار است و پیش بینی‌می‌شود تا سال ۲۰۲۰ به ۲۹۰ میلیارد دلار افزایش یابد لوگوی شرکت مککینزی مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت مککینزی مشاوره مدیریت در ایران اولین قدم‌ها برای ارائه خدمات مشاوره مدیریت در ایران توسط «مرکز راهنمایی صنایع ایران» برداشته شد این مؤسسه در پی رکود اقتصادی غیرقابل پیش‌بینی دهه ۱۳۳۰ و ایجاد بحران در صنعت کشور، با هدف آموزش و توسعه مدیریت در صنعت ایران تأسیس شد اما در اوایل دهه ۱۳۴۰ این مرکز با تغییر شکل و هدف به «سازمان مدیریت صنعتی» تغییر نام داد در ادامه مدیران سازمان تصمیم گرفتند به جای ارائه خدمات ارشادی، مسئولیت دستاوردهای حاصل از بکارگیری روش‌های نوین مدیریتی در تحول بنگاه‌ها را بپذیرند و به این ترتیب سازمان رویکرد «ارائه خدمات مشاوره مدیریت» را در دستور کار قرار داد در سال‌های اخیر نیز «انجمن مشاوران مدیریت ایران» نیز با رویکرد « توسعه برند و بازار مشاوران مدیریت ایران» تلاش‌های بسیاری در پیشبر این صنعت نموده است آزادکاری یا فریلنسرینگ از طرف دیگر در دنیا روز به روز به مشاورانی که به صورت مستقل در حال ارایه خدمات خود هستند افزوده می‌شود بر اساس گزارش این وبسایت ۲۰٪ از فعالان این صنعت به صورت فریلنسر در حال ارائه خدمات خود به شرکت‌ها هستند و بسیاری از کارمندان سابق شرکت‌های بزرگ مشاوره مدیریت نیز در حال تاسیس شرکت‌های کوچک مشاوره‌ای خود هستند در کشور ما نیز تعداد بسیاری از افراد متخصص ترجیح می‌دهند تا خدمات خود را بدون تعلق به شرکت خاصی به مشتریان خود ارائه بدهند ایجاد تعداد زیادی پلت‌فرم‌ دورکاری و مستقل از جمله شواهد این تمایل روز افزون است در حوزه مشاوره مدیریت نیز بسیاری از افراد با توجه به تجارب حرفه‌ای خود اقدام به ارائه خدمات مشاوره مدیریت به صورت آزادکاری می‌نمایند وضعیت کنونی بازار مشاوره مدیریت با مطالعه‌ای که انجمن مشاوره مدیریت ایران صورت داده است در حال حاضر بیش از ۷۰۰ شرکت مشاوره مدیریت در ایران فعال هستند که فقط ۱۵٪ آنها بیش از یک میلیارد تومان گردش مالی در سال را تجربه می‌کنند ۷۰٪ از این شرکت‌ها نیز حداکثر با ۲ نفر نیروی انسانی اداره می‌شوند درواقع این تعداد به صورت فریلنسری خدمات خود را ارائه می‌کنند در حال حاضر اکثر شرکت‌های مشاوره مدیریت در ایران در سه حوزه استراتژی و فرایند، منابع انسانی و بازاریابی فعالیت می‌کنند این در حالی است که آموزش استاندارد و فراگیری برای افراد متقاضی حضور در این بازار صورت نگرفته و اکثرا نقش مشاور را افرادی برعهده‌گیرند تجربه‌ای از مسیر ارائه خدمات را دارند در صورتی که مشاوره مدیریت یک صنعت و یک روش کاملا فرایند محور است که طی سال‌های گذشته توسط شرکت‌های بزرگ بین‌المللی در حال توسعه و آموزش دهی بوده است

.یادداشت های اخیر .
. چگونه یک مشاور برای ایجاد بیزینس انتخاب کنیم؟
برای شروع یک کسب و کار و تبدیل یک ایده به یک استارتاپ یا کسب وکار واقعی شاید مطالب زیادی وجود داشته باشد ، اما کمتر به این موضوع پرداخته شده است که اگر بخواهیم از یک مشاور برای شروع کسب و کار و بیزینس خودمان کمک بگیریم ، چگونه یک مشاور خوب را برای موفقیت انتخاب کنیم ؟ سعی دارم در این یادداشت ، نکاتی را با هم مرورکنیم که کمک می...
مطالعه این مطلب

« مهران محمدی » مدرس کسب و کار



توسعه فردی

بازاریابی

اتاق فکر

توسعه-کسب-و-کار

کسب و کار

مشاوره-کسب-و-کار

اقتصاد رفتاری

مشاوره-مدیریت

دوره های آموزشی

خواندنی تر یادداشت های اخیر پادکست ها رویدادها
پادکست ها
.تفکر جمعی ، خردی که نقص دارد
همیشه در هر جمعی ، با تجربه ها و سطوح بالای سلسله مراتب یک جامعه برای تصمیم گیری و یا حل مشکلات جمع شده و از خرد جمعی سود می برند . سه نکته قابل توجه و مهم در این تجمیع نظرات و افکار وجود دارد : اول اینکه ، آیا نظرات موافق وقتی فقط بر اساس اکثریت نگرش ها انتخاب شده اند تضمینی برای درست بودن آنهاست یا فقط چون نگرش های موافق و نه درست زیاد هستند یا بگذارید بهتر و بی پرواتر بگویم ، چون نظرات غلط بیشتری وجود دارد و این کثرت است که باعث انتخاب شده است نکته دوم اینکه سطوح شبیه به هم در دانش... [مطالعه]

. مهران محمدی در اتاق فکر / تفکر گروهی . توسعه کسب و کار



.Participation trading, hangout marketing!
In marketing doctrine, the goal and the result is to shape the market and attract customers with the aim of purchasing, and for this purpose, customer relationship management, advertising and other customer-related elements are in the service of marketing to attract, maintain and maintain the customer! But issues such as customer resistance to advertising, people`s intelligence in discovering the game behind marketing strategies and accepting marketing strategies, and reducing the creativity ... [Read More]

. Mehran Mohammadi . Business Development



  • چرا و چگونه باید از آدمها و ساختارهای بد و نامناسب دوری کنیم ؟
  • اتصال به بخش های فعال بازار برای رونق کسب و کار
  • رویکرد کسب و کارها در ادامه سال 98
  • چگونه شرایط بازار را پیش بینی کنیم ؟
  • بقای کسب و کار در شرایط فعلی اقتصادی
  • ارزش پیشنهادی در کسب و کار و ارتباطات فردی
  • هدف - انگیزه - تغییر در توسعه فردی
[پادکست ها ... ]
. یادداشت های کوتاه .

»_اعتماد سازی شاید سخت ترین بخش فرآیند بزرگ کسب و کار است . اما واقعا مخاطبان و مشتریان چرا سخت اعتماد می کنند ؟ اگر خودمان را در شرایط مشتری قرار دهیم ، اینکه قرار است هزینه یا منابعی را درگیر کنیم و یک محصول یا خدمت را دریافت کنیم ، آنگاه اعتماد به شخص یا مجموعه ای که منافعی هم می برد نیازمند بررسی و شرط و شروط هایی است . وقتی حس کنیم که ممکن است آن شخص یا مجموعه یک نفع با درصد بالا داشته باشد و ما ممکن است حتی ضرر هم کنیم حساسیت بیشتر شود . این نگرش و نگاه در مشتری به نظر من اصلا اغراق نیست ، حتی در خرید ها و ارتباطات بعد از یک خرید موفق ! اما چه می توان کرد که اعتماد ایشان مستحکم شود ؟ آیا می توان گفت اگر مشتری حس کند که منافع ما در گرو مرتفع شدن منافع اوست ، و نه آنکه صرفا خرید اتفاق بیفتد ، این اعتماد تقویت خواهد شد ؟ مهران محمدی

»_منابعی که جامعه (مخاطب / مشتری) صرف هر چیزی می کند ، نشان دهنده نقاطی است که بازار از آنجا فعال می شود . صرف زمان ، هزینه و حتی "توجه" افراد ،منابعی است که به عنوان کسب و کار باید آنها را رصد کنیم ! در بازه های زمانی رصد این صرف منابع (فعالیت) ها کمک خواهد کرد که نقاط فعال بازار خود و بازارهای حاشیه ای را کشف کرده و رونق را از طریق تعامل و ارتباط با این بازارها وارد کسب و کار خود کنیم . مهران محمدی