جستجو برای توهم دانایی:


شعر توهم دانایی
توهم دانایی چیست
توهم دانایی در مسلمانان
قدرت توهم دانایی می آورد
توهم دانستن
توهم باسوادی
توهم دانایی توهم دانایی بایگانی مهرداد نامدار روانشناس و درمانگر بالینی › › توهم دانایی بدبینی یا بینشی حقیقی و منتقدانه؟ شاید بتوان گفت هیچکدام شک یا توهم توطئه بهترین روانشناس رشت بهترین مشاور رشت همه‌ی ما دوست، آشنا یا شخصی را در اقوام و بایگانی‌های توهم دانایی فرزند سبز › › توهم دانایی شاید اگر از مردم بپرسیم شما توهم دانش دارید یا خیر کسی نباشد که بگوید بله من توهم دانش دارم حالا که به رفتار خودم در چند سال پیش دقت می کنم می بینم گاهی دچار جهان دانش‌محور و توهم دانایی ویستا › › جهان دانش‌محور و توهم دانایی شعار و شاید بهتر باشد بگوییم ادعای «جهان دانش‌محور»، چندین سال است به صورت یکی از کلیشه‌های همراهی‌کننده «جهانی‌شدن» و «دموکراتیزه‌شدن اطلاعات» به وسیله بزرگترین دشمن دانش، «جهل» نیست، «توهم دانایی» است › در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ ۳۰۰ ۰۰۰ريال را پرداخت کنید همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود ۱۰۰ مطلب نیز برای شما فعال خواهد شد توهم دانایی وقتی نمی دانیم و نمی گوییم که نمی دانیم، پاسخ › › توهم دانایی توهم دانایی وقتی نمی دانیم و نمی گوییم که نمی دانیم، پاسخ آن را هم از کسی نمی پرسیم و در جهل و بی خبری خواهیم ماند و دچار گم شدگی و مرگ خواهیم شد توهم دانایی وزیر ورزش، استقلال را به این روز انداخته فرهيختگان › ورزش رئیس مجمع استقلال کیست؟ وزیر ورزش پیغام دادیم شما رئیس مجمع هستی، اما مجمعی نداری انتخاباتی برای مجمع برگزار کن یا آدم‌هایی را به مجمع راه توهم دانایی آپارات › توهم دانایی ‫ توهم دانایی‬‎▶ توهم دانایی با سحر در مسیر دانایی دختران ایران همسفر شو کمپین دختران فردا موسسه خیریه مهرگیتی هزار بازدید ۲ روز پیش توهم دانایی یا تعصب بر نادانی؟ راه دانا › › › توهم دانایی یا ت توهم دانایی یا تعصب بر نادانی؟ فقدان سواد رسانه ای در میان لایحه هایی از جامعه این توهم را پدید آورده است که فضای مجازی بستری برای ارتقا سطح توهم دانایی در سلبریتی های بی سواد دانا خبر فارسی › توهم دانایی در سلبریتی های بی سواد سلبریتی واژه نوظهوری که معنا و مفهوم فانتزی اش در پشت ثقیل بودن این کلمه پنهان شده، ماحصل معرفی و روزنه نگاه دشمن دانایی نادانی نیست بلکه توهم دانایی است › › › د دشمن دانایی نادانی نیست بلکه توهم دانایی است توهم دانایی شعر توهم دانایی توهم دانایی چیست توهم دانایی در مسلمانان قدرت توهم دانایی می آورد توهم دانستن توهم باسوادی

شعر توهم دانایی

توهم دانایی چیست

توهم دانایی در مسلمانان

قدرت توهم دانایی می آورد

توهم دانستن

توهم باسوادی

توهم دانایی توهم خطرناک دانایی میثم زرگرپور › تصور می‌کنم بدیهی است که چرا توهم دانایی، از نادانی خطرناک‌تر است وقتی کسی چیزی را نمی‌داند، تکلیف‌اش با خودش مشخص است بر اساس ندانسته‌ها توهم دانایی ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ توهم دانایی توهم دانایی دایـره مینــا › بزرگترين دشمن انسان نادانی نيست بلكه توهم دانايي است توهم دانایی سرطانی است که می تواند برهر فردی از هرنوع جنس وطبقه وسن و مقامی مستولی گردد واغلب با توهم دانایی، مشکل جامعه ماست ایمنا › › توهم دانایی مشکل جامعه ما دکتری روانشناسی گفت توهم دانایی جامعه ایران را تحت تاثیر قرار داده به صورتی که این روزها همه فکر می‌کنند عقل کل هستند و انسان جرات نمی‌کند با تبعات توهم دانایی در زندگی فردی و اجتماعی › › تبعات توهم دانایی در زندگی ف به گزارش ایکنا؛ سیدیحیی یثربی، در آخرین مطلبی که در پایگاه اطلاع‌رسانی خود در شبکه‌های مجازی منتشر شده به تبعات توهم دانایی در زندگی فردی و توهم دانایی دکتر یثربی › › همان اندازه که دانایی سودمند و سامان بخش است، توهم دانایی زیان بار و آشوب گر است انسان اگر دانسته و آگاهانه کار کند، درست کار خواهد کرد اما، اگر نداند وآگاهی نداشته کردانیسم ؛ بی سوادی سفید و یا توهم دانایی صدای معلم › یادداشت › › کردان کردانیسم ؛ بی سوادی سفید و یا توهم دانایی مینو امامی همکار صدای معلم کردانیسم و بی سوادی سفید و توهم دانایی در تعریف کلاسیک سواد، توانایی توهم دانایی در اثر شبکه‌ی مجازی فارسی بولتن نیوز › صفحه نخست › فرهنگی توهم دانایی در اثر شبکه‌ی مجازی فارسی حالا دیگر اکثر مردم نه‌تنها برای پرسیدن احساس نیاز نمی‌کنند بلکه سعی می‌کنند انبوه برداشت‌های خود از بزرگترین دشمن دانایی، نادانی نیست، بلکه توهم دانایی است وب › فلسفی زکریای رازی آمد و رفتانیشتین آمد و رفتفروید آمد و رفتاستیو جابز که به نوعی پدرتکنولوژی نوین بود هم آمد و رفت بیل گیتس هم درحال رفتن است توهمِ دانستن چرا فکر می‌کنیم می‌دانیم ؟ · برندسازی شخصی › توهمِ دانستن چرا فکر می‌کنیم می‌دان علتهای داشتن توهم دانستن و ضررهای که این توهم به ما می‌زند و البته راه حلهایی برای مقابله با آن توهم دانش، توهم دانستن، توهم دانایی… فرقی نمیکند توهم دانایی شعر توهم دانایی توهم دانایی چیست توهم دانایی در مسلمانان قدرت توهم دانایی می آورد توهم دانستن توهم باسوادی

.یادداشت های اخیر .
.برای رشد چه چیز نیاز داریم؟
وقتی در حوزه توسعه فردی یا توسعه کسب و کار از رشد صحبت می شود ، ترجیح می دهم این مثال را استفاده کنم که در دوران رشد انسان ، همه ی رشد انسان بر ساختاری به نام استخوان بندی شکل می گیرد .در واقع ما در حوزه رشد نیاز داریم که ساختاری برای شکل گرفتن رشد خود داشته باشیم . در حوزه مدیریت همیشه سه بخش را برای یک سیستم به معنای عام آ...
مطالعه این مطلب

« مهران محمدی » مدرس کسب و کار



توسعه فردی

بازاریابی

اتاق فکر

توسعه-کسب-و-کار

کسب و کار

مشاوره-کسب-و-کار

اقتصاد رفتاری

مشاوره-مدیریت

دوره های آموزشی

خواندنی تر یادداشت های اخیر پادکست ها رویدادها
پادکست ها
.ما منحرف می شویم ، اما فقط در حوالی لنگر خود !
به نظر شما در کشور ما ، خودروهایی با رنگ سفید بیش از 80 درصد هستند یا کمتر و چه درصدی است؟ غالب پاسخ ها در این نوع پرسش دربازه ای حول 80 درصد اعلام می شود ، حتی اگر این عدد به 60 درصد تغییر کند ، این بازه حول عدد 60 درصد است . بله یک عامل موجب می شود که شما همچون یک کشتی که به لنگر خود متصل است در یک دایره بماند . عامل محدود کننده تصور و ذهنیتی است که عدد اولیه در ذهن ما ایجاد کرده است . وقتی برای اولین بار قیمت یک محصول جدید را می بینید و انتظار شما در قیمت های بعدی که خواهید دید بازه... [مطالعه]

. مهران محمدی در اقتصاد رفتاری . توسعه کسب و کار



.Participation trading, hangout marketing!
In marketing doctrine, the goal and the result is to shape the market and attract customers with the aim of purchasing, and for this purpose, customer relationship management, advertising and other customer-related elements are in the service of marketing to attract, maintain and maintain the customer! But issues such as customer resistance to advertising, people`s intelligence in discovering the game behind marketing strategies and accepting marketing strategies, and reducing the creativity ... [Read More]

. Mehran Mohammadi . Business Development



  • چرا و چگونه باید از آدمها و ساختارهای بد و نامناسب دوری کنیم ؟
  • اتصال به بخش های فعال بازار برای رونق کسب و کار
  • رویکرد کسب و کارها در ادامه سال 98
  • چگونه شرایط بازار را پیش بینی کنیم ؟
  • بقای کسب و کار در شرایط فعلی اقتصادی
  • ارزش پیشنهادی در کسب و کار و ارتباطات فردی
  • هدف - انگیزه - تغییر در توسعه فردی
[پادکست ها ... ]
. یادداشت های کوتاه .

»_یکی از انگیزه های قویی که در انسانها می توان خلق کرد که مدتها آنها را درگیر خود کند ، "اجبار" است . بله ، آدمی که مجبور است کاری را برخلاف میل اش انجام دهد ، به شدت به دنبال گریز از آن است ، ولو برای یک لحظه کوتاه که حس خوشایند داشته باشد . اگر جایی در کسب و کارتان وجود دارد که مشتری مجبور است کاری را برخلاف خواسته اش انجام دهد ، منتظر رقیبی باشید که آنرا به دلخواه مشتری انجام دهد . چرا که رقبای هوشمند آنچه دیگران عرضه نمی کنند را برای رقابت عرضه می کنند . در حوزه شناختی و رفتاری ، دو نوع انگیزه را می توان متصور بود منفی و مثبت ، گاهی شما بر حسب سیاست و استراتژی خود درآمد خود را منوط به نیاز و اجبار مشتری قرار می دهید و گاه هوشمندانه آنرا بر انگیزه لذت پایه ریزی می کنید . قطعا اولی سست تر و ریسک پذیر تر است . مهران محمدی

»_ از سهم درآمد دولتی بگریزیم ؟ غالب کسب و کارهای متوسط و بزرگ بخشی از درآمد هایشان را از جانب سازمانها و شرکت ها و در واقع مشتریان غیر خصوصی (دولتی ، شبه دولتی ، خصولتی و ... ) بدست می آورند ، اما پارادایم درآمد دولتی تغییر کرده است ، شاید به عقیده برخی دوستان ، این بخش درآمد وقتی وجود دارد پس باید از آن بهره برد ، تا حدودی موافقم اما یک شرط را در نظر می گیرم . اگر تا پایان شهریور آماده جدا شدن از آنها باشید و جایگزین هایی برای درآمد غیر خصوصی پیدا کرده اید . بله ، پارادایم تغییر کرده و شما باید این اتصال را قطع کنید و آن هم به دلیل اینکه دو شکل از تاخیر شما را تهدید می کند : اولی تاخیر در پرداخت و دومی تاخیر در اطلاع رسانی ! باید بپذیریم که بخش های غیر خصوصی این دو تاخیر را در ساختار خود دارند ، این تاخیر ها اولی به ضعیف شدن شما می انجامد و دومی که خطرناک تر است ، فرصتی برای هماهنگ شدن به شما نمی دهد . تاخیر در پرداخت ها چون جریان نقدینگی کوتاه مدت شما را هدف قرار داده موجب ضعیف شدن شما در بلند مدت خواهد شد و دومی با توجه به اینکه نیاز دارید با شرایط جدید هماهنگ شوید تا از بین نروید ، چون به این درآمد و فعالیت وابسته هستید ، موجب می شود که تغییر در تقاضای ایشان و یا حذف شما بخاطر اولویت پایین نیازمندی هایشان موجب شود که دچار بحرانی شوید که فرصت کمی برای رفع آن خواهید داشت . قصه کسب و کارهایی که نیازهای استراتژیک و مهم و با اولویت بالا را تامین می کنند جداست ، البته آنها هم در بلند مدت از معوقات آسیب خواهند دید . مهران محمدی