جستجو برای توهم دانایی:


شعر توهم دانایی
توهم دانایی چیست
توهم دانایی در مسلمانان
قدرت توهم دانایی می آورد
توهم دانستن
توهم باسوادی
توهم دانایی اثبات علمی توهم دانایی در برخی آدم ها پایگاه اطلاع رسانی دکتر › اثبات علمی توهم دانایی در برخی آدم ها دو استاد روانشناس امریکایی، در کتابی با عنوان « توهمِ دانا بودن» مدعی شده اند که با وجود فراگیر شدنِ آموزش کلونی نادانی ، تکثیر نادانی و توهم دانایی مهران محمدی › کلونی نادانی ، تکثیر نادانی و توهم دانایی زمان تقریبی مطالعه دقیقه به لطف شبکه های اجتماعی‌ ، در جنبه رسانه های موثر شاهد ظهور نوابغ و پدران نقطه مقابل آگاهی جهل نیست بلکه توهم دانایی هست بیشتر از یک › ماجراهای شما عزم خودم رو جزم کرده بودم تا تجربیات ودانشی رو که در سال کارکارآفرینی بدست آورده بودم در قالب یه کارگاه خوب به برخی از دوستانم که میدیدم در شغل وکارشون مشکل توهم دانایی › › توهم دانایی مکانیسم طبیعی یادگیری داونینگ کروگر توهم دانایی منحنی داونینگ کروگر رابطه یادگیری و اعتماد به نفس را نشان می دهد، نکته اصلی این توهم دانایی یعنی اوج حماقت استراتژی موفقیت › توهم دانایی یعنی اوج حماقت توهم دانایی یعنی اوج حماقتچون وقتی یه چیزی رو نمی دونی تکلیفت با خودت اما کسی که فکر می کنه می دونه ، بر اساس این توهم تصمیمات اشتباه می توهم دانایی بافق فردا › توهم دانایی گزافه نیست اگر این دوران را « عصر توهم دانایی » در هزاره نادانی بدانیم چون ما در جامعه ای زندگی می کنیم که هنوز شالوده و بنیان خرد ورزی در آ ن از توهم دانایی ویرگول › توهم دانایی توهم دانایی همه ما معتقدیم که سیاره زمین به دور خورشید می گردد و آن را به عنوان یک حقیقت پایه ای در مورد جهان پذیرفته ایم اما بر چه اساسی؟ آیا شما می توانید مشاهدات دشمن دانایی چیست؟ مسیر موفقیت ویرگول › › دشمن دانایی چیست توهم دانایی از روزی که یادمان می‌آید درِ گوشمان به آهستگی یا با صدای بلند فریاد زده‌اند که «نادانی و جهالت، دشمن دانایی است » و یک نفر حرف دیگری زد «توهم دانایی، توهم دانایی عصر بافق › گزافه نیست اگر این دوران را « عصر توهم دانایی » در هزاره نادانی بدانیم چون ما در جامعه ای زندگی می کنیم که هنوز شالوده و بنیان خرد ورزی در آ ن از نصیری توهم دانایی سلبریتی‌ها مولود شبکه‌های اجتماعی است › › نصیری توهم دانایی سلبریتی‌ها قائم مقام انجمن سواد رسانه‌ای ایران گفت متأسفانه آفت‌ جامعه ما همه‌چیزدانی رسانه‌ای است که مولود شبکه‌های اجتماعی است این توهم دانایی مسئله‌ای است که توهم دانایی شعر توهم دانایی توهم دانایی چیست توهم دانایی در مسلمانان قدرت توهم دانایی می آورد توهم دانستن توهم باسوادی

شعر توهم دانایی

توهم دانایی چیست

توهم دانایی در مسلمانان

قدرت توهم دانایی می آورد

توهم دانستن

توهم باسوادی

توهم دانایی توهم خطرناک دانایی میثم زرگرپور › تصور می‌کنم بدیهی است که چرا توهم دانایی، از نادانی خطرناک‌تر است وقتی کسی چیزی را نمی‌داند، تکلیف‌اش با خودش مشخص است بر اساس ندانسته‌ها توهم دانایی ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ ‫توهم دانایی‬‎ توهم دانایی توهم دانایی دایـره مینــا › بزرگترين دشمن انسان نادانی نيست بلكه توهم دانايي است توهم دانایی سرطانی است که می تواند برهر فردی از هرنوع جنس وطبقه وسن و مقامی مستولی گردد واغلب با توهم دانایی، مشکل جامعه ماست ایمنا › › توهم دانایی مشکل جامعه ما دکتری روانشناسی گفت توهم دانایی جامعه ایران را تحت تاثیر قرار داده به صورتی که این روزها همه فکر می‌کنند عقل کل هستند و انسان جرات نمی‌کند با تبعات توهم دانایی در زندگی فردی و اجتماعی › › تبعات توهم دانایی در زندگی ف به گزارش ایکنا؛ سیدیحیی یثربی، در آخرین مطلبی که در پایگاه اطلاع‌رسانی خود در شبکه‌های مجازی منتشر شده به تبعات توهم دانایی در زندگی فردی و توهم دانایی دکتر یثربی › › همان اندازه که دانایی سودمند و سامان بخش است، توهم دانایی زیان بار و آشوب گر است انسان اگر دانسته و آگاهانه کار کند، درست کار خواهد کرد اما، اگر نداند وآگاهی نداشته کردانیسم ؛ بی سوادی سفید و یا توهم دانایی صدای معلم › یادداشت › › کردان کردانیسم ؛ بی سوادی سفید و یا توهم دانایی مینو امامی همکار صدای معلم کردانیسم و بی سوادی سفید و توهم دانایی در تعریف کلاسیک سواد، توانایی توهم دانایی در اثر شبکه‌ی مجازی فارسی بولتن نیوز › صفحه نخست › فرهنگی توهم دانایی در اثر شبکه‌ی مجازی فارسی حالا دیگر اکثر مردم نه‌تنها برای پرسیدن احساس نیاز نمی‌کنند بلکه سعی می‌کنند انبوه برداشت‌های خود از بزرگترین دشمن دانایی، نادانی نیست، بلکه توهم دانایی است وب › فلسفی زکریای رازی آمد و رفتانیشتین آمد و رفتفروید آمد و رفتاستیو جابز که به نوعی پدرتکنولوژی نوین بود هم آمد و رفت بیل گیتس هم درحال رفتن است توهمِ دانستن چرا فکر می‌کنیم می‌دانیم ؟ · برندسازی شخصی › توهمِ دانستن چرا فکر می‌کنیم می‌دان علتهای داشتن توهم دانستن و ضررهای که این توهم به ما می‌زند و البته راه حلهایی برای مقابله با آن توهم دانش، توهم دانستن، توهم دانایی… فرقی نمیکند توهم دانایی شعر توهم دانایی توهم دانایی چیست توهم دانایی در مسلمانان قدرت توهم دانایی می آورد توهم دانستن توهم باسوادی

.یادداشت های اخیر .
.اولویت با فورس بودن است یا مهم بودن ؟
اگر بخواهیم در اصلی ترین بخش تجارت عمیق تر و دقیق تر شویم به مفهوم تقاضا می رسیم و اینکه نیازها و تقاضا ها چگونه به هم تبدیل می شود و چگونه تامین یا تعدیل می شوند . سالها این نگرش بخش مهمی از اقتصاد و تجارت را شکل می داد ، اما کم کم شکوفایی حوزه های انسانی و رفتاری در نتیجه رشد بشر در این موضوع بر جنبه های تجاری ، مالی و اقتصادی...
مطالعه این مطلب

« مهران محمدی » مدرس کسب و کار



توسعه فردی

بازاریابی

اتاق فکر

توسعه-کسب-و-کار

کسب و کار

مشاوره-کسب-و-کار

اقتصاد رفتاری

مشاوره-مدیریت

دوره های آموزشی

خواندنی تر یادداشت های اخیر پادکست ها رویدادها
پادکست ها
.تجارت اجتماعی و اصول سازنده
کسب و کار یا سازمانی را در نظر بگیرید که تصمیم گیرندگان ، حمایت کنندگان ، حتی شاید تولید کنندگان ، تبلیغ کنندگان اش خود مشتریان و مخاطبان یا کارمندان هستند و این حضور پررنگ یک رشد سریع و قدرتمند را خلق می کند ، یک جامعه بزرگ و متحد و یکسان که قرار است تجارت و کسب و کار را هم انجام بدهند . صحبت از تجارت اجتماعی در واقع پذیرش این واقعیت است که پاردایم کسب و کار و تجارت تغییر کرده است ، تجارت و کسب و کار از فرآیندها و پروسه ای که به صورت سنتی از درون کارخانه ها و فرآیند تولید شروع می شد و تمام... [مطالعه]

. مهران محمدی در تجارت اجتماعی . توسعه کسب و کار



.Participation trading, hangout marketing!
In marketing doctrine, the goal and the result is to shape the market and attract customers with the aim of purchasing, and for this purpose, customer relationship management, advertising and other customer-related elements are in the service of marketing to attract, maintain and maintain the customer! But issues such as customer resistance to advertising, people`s intelligence in discovering the game behind marketing strategies and accepting marketing strategies, and reducing the creativity ... [Read More]

. Mehran Mohammadi . Business Development



  • چرا و چگونه باید از آدمها و ساختارهای بد و نامناسب دوری کنیم ؟
  • اتصال به بخش های فعال بازار برای رونق کسب و کار
  • رویکرد کسب و کارها در ادامه سال 98
  • چگونه شرایط بازار را پیش بینی کنیم ؟
  • بقای کسب و کار در شرایط فعلی اقتصادی
  • ارزش پیشنهادی در کسب و کار و ارتباطات فردی
  • هدف - انگیزه - تغییر در توسعه فردی
[پادکست ها ... ]
. یادداشت های کوتاه .

»_چقدر توان ماندن در ابهام ، ندانستن ، قطعی نبودن وضعیت را داریم ؟ این توان داشتن در واقع مدت زمان و چگونگی پذیریش وضعیت نامعلوم در چیزی است . این میزان ابهام و عدم اطمینان چقدر بر رفتار ما و تعامل ما در وضعیت موجود اثر می گذارد ؟ در واقع وضعیت ابهام و عدم قطعیت همانقدر که انسانها را وادار به واکنش می کند تا از وضعیت پروسس پر هزینه مغز رهایی یابند و زودتر به آسودگی برسند ، همان قدر هم ما را بیدار و هوشیار نگاه می دارد تا با هراس از شکست یا پیدا کردن راه حل همیشه فعالیتی را که انجام می دهیم توسعه پذیر باشد و رشد کند و ما هم کمی آینده نگر تر باشیم . به نظر می رسد فارغ از اینکه در چه فعالیتی هستیم ، وقتی تلاش کنیم که از این وضعیت رهایی یابیم ، بر تصمیم ها و نتایج آنها تاثیر سوء خواهد داشت ، در واقع ما کمتر سیستمی فکر خواهیم کرد . شاید باید این جمله خلاصه و پر ابهام را بگوییم که تاب آوردن در وضعیت عدم اطمینان و ابهام موجب رشد خواهد شد . مهران محمدی

»_چگونه مشتری با ما همراه شود ! اگر کسب و کار خود را شبیه یک بازی بدانیم آنوقت مشتریان و ما بازیکنان و روال ها ی ما قوانین بازی است ، نکته اصلی هم همین قوانین بازی است ، وقتی بازیکنان قوانین بازی را به شکل خوبی دریافته و یادگرفته باشند بازی یک بازی برد – برد است و منافع هر دو سوی بازی مرتفع و حداکثری می شود . در این میان اگر یک طرف بازی قوانین را نداند و منافع اش مرتفع نشود و به قولی ببازد چه ؟ این همان مشکل و تنش هایی است که در ارتباط با مشتریان رخ می دهد . کسب و کاری که صد البته باید به منافع و بقای خود فکر کند و مشتری ای که احساس می کند باخته است و باید حداقل کمترین ضرر را متحمل شود . با این نگرش ، شناخت و اگاهی مشتری از روال کسب و کار (قوانین بازی) موجب می شود که تعامل با شما را یک بازی برد برد ببیند و تمایل به ادامه بازی داشته باشد ، چراکه منافع او با محاسباتی که انجام داده حداکثری و سود است و خود را برنده بازی می داند . مهران محمدی