جستجو برای بهترین مشاور کسب و کار در ایران:
هزینه مشاوره کسب و کار
اپلیکیشن مشاوره کسب و کار
تعرفه مشاوره کسب و کار
شرکت های مشاوره کسب و کار
مشاوره تلفنی کسب و کار
مشاوره رایگان کسب و کار
شرکت مشاوره کسب و کار
مشاوره کسب و کار مشهد
« مهران محمدی »
. مهران محمدی در توسعه کسب و کار .
. Mehran Mohammadi .
»_به نظرم اگر قرار باشد کسب و کاری هوشمندانه و نوین و منطبق بر عصر امروز و با نگاهی به آینده طراحی شود ، بهتر است در حوزه تولید به این متکی باشیم که بخشی از تولیدات ما یا همه ی آن را خود مشتریان برای خود یا باقی مشتریان تولید کنند .
شاید در نگاه اول سخت یا حتی غیر ممکن هم برسد اما فرآیند تولید ، همه اش اجرا و اسمبل نیست و صد البته سهم بیشتر آن قبل از تولید است .
در نگرش کسب و کار نوین ، کسب و کارها دیوار ندارند ، مشتریان درون کسب و کار هستند ، طراحی ، تصمیم گیری و به طول کلی مشارکت به درصدها و ترکیب های مختلف کسب و کارها و حتی مدل آنرا شکل می دهند .
هوشمندانه ترین مدیریت کسب و کار ، این است که ساختار کسب و کار شما را مشتریان شکل دهند ، آنها خود متعهد می شوند ، مشارکت می کنند ، حمایت می کنند و همه اینها احساس تعلقی است که مدل کسب و کار ما ایجاد کرده است .
مهران محمدی
»_بهترین خودمان باشیم !
در همه ی مقاطع زندگی ، همیشه جمعی بوده که ما عضوش بودیم و یک ارائه یکسان به همه ی آن جمع ،انجام شده است .
دانشگاه ، محیط های آموزشی ، فرصت های یادگیری مهارت ، کتابها !
اما اتفاقی که رخ می دهد این است که قرار است چند نفر همسطح ما و با میزان آگاهی و تخصص و تجربه ما وجود داشته باشد ؟
من یک کتاب را یک بار می خوانم ، شما دو بار خوانده و دو کتاب هم موضوع آنرا می خوانید و شاید دیگری تمام کتابها و مقالات موجود در بخش رفرنس کتاب را هم می خواند .
من یک روز برای تبلیغ کردن یا برنامه ریزی کاری صرف می کنم ، شما چند روز و دیگری شاید بیشتر از ما .
آنچه دستمزد تلاش است نکته این مطلب نیست ، بلکه آنچه دیگران انجام نمی دهند (یا بهتر بگویم ، توان و حوصله انجام ندارند ) چیست ؟ چرا که تفاوت بین برترین ها در انجام دادن حجم این موارد است که دیگران حوصله و توان انجامش را ندارند !
و تفاوت نفرات بعدی با نفرات برتر انجام ندادن این موارد است .
مهران محمدی
تفاوت هایی که ممکن است ما را مغلوب کنند! مهران محمدی
تجارت مشارکت ، بازاریابی پاتوق ! مهران محمدی
قدرت و حاکمیت کسب و کار اجتماعی مهران محمدی
پاردایم وفاداری ، از ارتباط تا اتصال مهران محمدی
فرمول ها تغییر کرده اند ، بدون عرضه ، بی تقاضا ! مهران محمدی