جستجو برای :


.یادداشت های اخیر .
توسعه فردی

بازاریابی

اتاق فکر

توسعه-کسب-و-کار

کسب و کار

مشاوره-کسب-و-کار

اقتصاد رفتاری

مشاوره-مدیریت

دوره های آموزشی

خواندنی تر یادداشت های اخیر پادکست ها رویدادها
پادکست ها
  • چرا و چگونه باید از آدمها و ساختارهای بد و نامناسب دوری کنیم ؟
  • اتصال به بخش های فعال بازار برای رونق کسب و کار
  • رویکرد کسب و کارها در ادامه سال 98
  • چگونه شرایط بازار را پیش بینی کنیم ؟
  • بقای کسب و کار در شرایط فعلی اقتصادی
  • ارزش پیشنهادی در کسب و کار و ارتباطات فردی
  • هدف - انگیزه - تغییر در توسعه فردی
[پادکست ها ... ]
. یادداشت های کوتاه .

»_بهترین خودمان باشیم ! در همه ی مقاطع زندگی ، همیشه جمعی بوده که ما عضوش بودیم و یک ارائه یکسان به همه ی آن جمع ،انجام شده است . دانشگاه ، محیط های آموزشی ، فرصت های یادگیری مهارت ، کتابها ! اما اتفاقی که رخ می دهد این است که قرار است چند نفر همسطح ما و با میزان آگاهی و تخصص و تجربه ما وجود داشته باشد ؟ من یک کتاب را یک بار می خوانم ، شما دو بار خوانده و دو کتاب هم موضوع آنرا می خوانید و شاید دیگری تمام کتابها و مقالات موجود در بخش رفرنس کتاب را هم می خواند . من یک روز برای تبلیغ کردن یا برنامه ریزی کاری صرف می کنم ، شما چند روز و دیگری شاید بیشتر از ما . آنچه دستمزد تلاش است نکته این مطلب نیست ، بلکه آنچه دیگران انجام نمی دهند (یا بهتر بگویم ، توان و حوصله انجام ندارند ) چیست ؟ چرا که تفاوت بین برترین ها در انجام دادن حجم این موارد است که دیگران حوصله و توان انجامش را ندارند ! و تفاوت نفرات بعدی با نفرات برتر انجام ندادن این موارد است . مهران محمدی

»_اعتماد سازی شاید سخت ترین بخش فرآیند بزرگ کسب و کار است . اما واقعا مخاطبان و مشتریان چرا سخت اعتماد می کنند ؟ اگر خودمان را در شرایط مشتری قرار دهیم ، اینکه قرار است هزینه یا منابعی را درگیر کنیم و یک محصول یا خدمت را دریافت کنیم ، آنگاه اعتماد به شخص یا مجموعه ای که منافعی هم می برد نیازمند بررسی و شرط و شروط هایی است . وقتی حس کنیم که ممکن است آن شخص یا مجموعه یک نفع با درصد بالا داشته باشد و ما ممکن است حتی ضرر هم کنیم حساسیت بیشتر شود . این نگرش و نگاه در مشتری به نظر من اصلا اغراق نیست ، حتی در خرید ها و ارتباطات بعد از یک خرید موفق ! اما چه می توان کرد که اعتماد ایشان مستحکم شود ؟ آیا می توان گفت اگر مشتری حس کند که منافع ما در گرو مرتفع شدن منافع اوست ، و نه آنکه صرفا خرید اتفاق بیفتد ، این اعتماد تقویت خواهد شد ؟ مهران محمدی