جستجو برای :


.یادداشت های اخیر .
توسعه فردی

بازاریابی

اتاق فکر

توسعه-کسب-و-کار

کسب و کار

مشاوره-کسب-و-کار

اقتصاد رفتاری

مشاوره-مدیریت

دوره های آموزشی

خواندنی تر یادداشت های اخیر پادکست ها رویدادها
پادکست ها
  • چرا و چگونه باید از آدمها و ساختارهای بد و نامناسب دوری کنیم ؟
  • اتصال به بخش های فعال بازار برای رونق کسب و کار
  • رویکرد کسب و کارها در ادامه سال 98
  • چگونه شرایط بازار را پیش بینی کنیم ؟
  • بقای کسب و کار در شرایط فعلی اقتصادی
  • ارزش پیشنهادی در کسب و کار و ارتباطات فردی
  • هدف - انگیزه - تغییر در توسعه فردی
[پادکست ها ... ]
. یادداشت های کوتاه .

»_اعتماد سازی شاید سخت ترین بخش فرآیند بزرگ کسب و کار است . اما واقعا مخاطبان و مشتریان چرا سخت اعتماد می کنند ؟ اگر خودمان را در شرایط مشتری قرار دهیم ، اینکه قرار است هزینه یا منابعی را درگیر کنیم و یک محصول یا خدمت را دریافت کنیم ، آنگاه اعتماد به شخص یا مجموعه ای که منافعی هم می برد نیازمند بررسی و شرط و شروط هایی است . وقتی حس کنیم که ممکن است آن شخص یا مجموعه یک نفع با درصد بالا داشته باشد و ما ممکن است حتی ضرر هم کنیم حساسیت بیشتر شود . این نگرش و نگاه در مشتری به نظر من اصلا اغراق نیست ، حتی در خرید ها و ارتباطات بعد از یک خرید موفق ! اما چه می توان کرد که اعتماد ایشان مستحکم شود ؟ آیا می توان گفت اگر مشتری حس کند که منافع ما در گرو مرتفع شدن منافع اوست ، و نه آنکه صرفا خرید اتفاق بیفتد ، این اعتماد تقویت خواهد شد ؟ مهران محمدی

»_به نظرم اگر قرار باشد کسب و کاری هوشمندانه و نوین و منطبق بر عصر امروز و با نگاهی به آینده طراحی شود ، بهتر است در حوزه تولید به این متکی باشیم که بخشی از تولیدات ما یا همه ی آن را خود مشتریان برای خود یا باقی مشتریان تولید کنند . شاید در نگاه اول سخت یا حتی غیر ممکن هم برسد اما فرآیند تولید ، همه اش اجرا و اسمبل نیست و صد البته سهم بیشتر آن قبل از تولید است . در نگرش کسب و کار نوین ، کسب و کارها دیوار ندارند ، مشتریان درون کسب و کار هستند ، طراحی ، تصمیم گیری و به طول کلی مشارکت به درصدها و ترکیب های مختلف کسب و کارها و حتی مدل آنرا شکل می دهند . هوشمندانه ترین مدیریت کسب و کار ، این است که ساختار کسب و کار شما را مشتریان شکل دهند ، آنها خود متعهد می شوند ، مشارکت می کنند ، حمایت می کنند و همه اینها احساس تعلقی است که مدل کسب و کار ما ایجاد کرده است . مهران محمدی