جستجو برای مشاوره مدیریت و آموزش مدیریت - شرکت مشاوره مدیریت:


مشاوره مدیریت چیست
حوزه های مشاوره مدیریت
رزومه شرکت مشاوره مدیریت
شرکت مشاوره مدیریت
کلینیک مشاوره مدیریت
صنعت مشاوره مدیریت
موضوع فعالیت شرکت مشاوره مدیریت
گروه مشاوره مدیریت
مشاوره مدیریت ‫مشاوره مدیریت‬‎ شرکت مشاوره مدیریت آریانا · مشاور مدیریت کسب و کار انتهای غربی دادمان پژوهشگاه نیرو ساختمان رویش واحد ۱۰۲ ⋅ · شرکت مشاوره مدیریت آتی نگر · مشاور مدیریت کسب و کار ⋅ · · مشاور مدیریت کسب و کار ⋅ · مشاوره مدیریت و آموزش مدیریت شرکت مشاوره مدیریت › شرکت مشاوره مدیریت بین المللی آموزش مدیریت مشاوره حرفه‌ای مشاور مدیران تهران ایران آموزش مدیریت به مدیر عامل مشاور مدیریت ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد › › مشاور مدیریت مشاور مدیریت انگلیسی نوعی از خدمات مشاوره است که با هدف بهبود عملکرد مدیریتی، مورد استفاده سازمان‌ها قرار می‌گیرد مشاور مدیریت اغلب مشاوره مدیریت در ایران مدرسه مشاوره مدیریت شاپرک › › مشاوره مدیریت در ا مشاوره مدیریت چیست؟ مشاوره مدیریت خدمتی است که طی آن به سازمان‌ها کمک می‌شود تا از این طریق افزایش بهره‌وری در حوزه‌های استراتژی، منابع انسانی، مشاوره مدیریت گروه پژوهشی آریانا › › مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت یکی از کارکردهای اصلی گروه پژوهشی صنعتی آریانا برای تحقق رسالت آن مبنی بر توانمندسازی مدیران و سازمان‌های ایرانی برای رقابت در کلاس جهانی مرکز مشاوره مدیریت و کارآفرینی ماهان مشاوره ساختار سازمانی مشاوره مدیریت مشاوره ارتباط مشتری مشاوره مدیریت مشتری مشاوره مدیریت پروژه مرکز مشاوره مدیریت مشاوران مدیریت خدمات مشاوره مدیریت شرکت مشاوره مدیریت آتی نگر شرکت مشاوره مدیریت آتی نگر ارائه دهنده خدمات مشاوره در زمینه های رهبری، استراتژی، تعالی، فرایند و ساختار و منابع انسانی شرکت مشاوره مدیریت آریانا شرکت مشاوره مدیریت آریانا زیرمجموعه گروه پژوهشی و صنعتی آریانا است که در زمینه خدمات مشاوره به ویژه در صنایع برق و بیمه فعالیت می‌کند مشاوره مدیریت › › مشاوره مدیریت بیش از ۸۰ سازمان و کسب و کار ، شرکت مدیران در سال توسط آقای سیدرضا خلیلی با هدف ارائه خدمات مشاوره عملیاتی به شرکت‌های کوچک و متوسط شرکت مشاوره مدیریت مپنا مپنا › › گروه مپنا به منظور توسعه متوازن و تعالی نظامهای مدیریتی خود و دستیابی به اهداف استراتژیک تعیین شده، اقدام به تاسیس شرکت مشاوره مدیریت مپنا نموده است مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت چیست حوزه های مشاوره مدیریت رزومه شرکت مشاوره مدیریت شرکت مشاوره مدیریت آریانا کلینیک مشاوره مدیریت صنعت مشاوره مدیریت موضوع فعالیت شرکت مشاوره مدیریت گروه مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت چیست

حوزه های مشاوره مدیریت

رزومه شرکت مشاوره مدیریت

شرکت مشاوره مدیریت

کلینیک مشاوره مدیریت

صنعت مشاوره مدیریت

موضوع فعالیت شرکت مشاوره مدیریت

گروه مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت عبارت است کمک به بهبود عملیات تجاری شرکت در جهت افزایش سطح رضایت مشتری و درآمد سازمان مشاوره مدیریت می‌تواند در حوزه‌های گوناگونی نظیر برنامه‌ریزی ، تحلیل تجاری ، تیم سازی و … باشد مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت چیست ؟ “مشاوره مدیریت” ترکیبی از دو کلمه است که عبارتی را شکل می‌دهند که بدون قرار گرفتن در یک جمله غیرقابل دسته‌بندی است زیرا مشاوره مدیریت در طیف وسیعی از عناصر مدیریتی وجود دارد شاید در طول دوران کاری خود با طیف گسترده‌ای از افرادی که خود را “مشاوران” نامیده‌اند ، ارتباط برقرار نموده باشد که می‌توانند یک فروشنده، تحلیل‌گر مالی یا تحلیلگر کسب‌وکار باشند پس عبارت “مشاوره مدیریت” زمانی دقیق است که با اشاره به یک صنعت خاص و ارائه مشاوره علمی و عملی به مدیریت سازمان به منظور بهبود عملکرد سازمان در آن صنعت ، خود را معرفی نماید مثلا مشاوره مدیریت بازاریابی و فروش مشتریان یک شرکت مشاوره مدیریت مشتریان یک شرکت مشاوره مدیریت ، معمولا شرکت‌ها هستند، اما مشاوره مدیریت به سازمان‌های دولتی و سازمان‌های غیرانتفاعی نیز داده می‌شود درک نقاط اشتراک و انواع مختلف شرکت مشاوره مدیریت به شما کمک خواهد کرد که از بین تمام گزینه‌های مشاوره ، مشاوره مدیریت مناسب کسب‌وکار را انتخاب نماید شرکت‌های مشاوره مدیریتی – همگی در تعدادی از عناصر شبیه به هم هستند به طور کلی، اکثر شرکت‌های معتبر ، به دنبال استخدام افرادی باهوش هستند که می‌توانند به راحتی فکر نموده، مشکلات را حل ، با سایر اعضای تیم ارتباط مناسب داشته، و حرفه‌ای بودن شرکت خود را با مشتریان نمایش دهند تجربه کاری مشاور، در مورد جمع‌آوری اطلاعات، درک نگاه سازمان و محیط بازار ، و ایجاد ارتباط مناسب بین سوال و راه‌حل است مشاور مدیریت اغلب روزهای خود را در جلسات با تیم‌های سازمان، جلسات مشتری، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و ایجاد اسلاید سپری می‌نمایند مشاوره مدیریت اغلب به دنبال یک نگاه عملی و ارائه راه‌حل‌هایی است که موجب بهبود فراوان در عملکرد سازمان مشتری شود طبقه بندی بین‌المللی مشاوره مدیریت تا حدودی مبهم است، تقریبا هر کس مشاوره مدیریت را می‌تواند در یکی از آن‌ها طبقه‌بندی زیر قرار گیرد مشاوره استراتژی شرکت مالی متخصصان مشاوره مد و زیبایی مشاوران داخلی مشاوران مستقل عملکرد مشاور مدیریت زندگی کاری یک مشاور مدیریت با تنوع بسیار روبروست و هر روز با مسائل گوناگونی در شرکت‌های متفاوتی روبروست مشاور مدیریت باید بر هر کارفرما ، تمرکز خاصی داشته باشد تا نیازهای آن‌ها را به درستی درک نموده و بتواند برای آن راه حلی منحصربه‌فرد در جهت بهبود کسب‌وکار آن شرکت و یا فرد، ارائه نماید مشاور مدیریت به طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها برای تطبیق دانش خود با شرایط موجود در صنعت ، حالت ایده‌آل موردنظر کارفرما و حالت منطقی و قابل دسترس برای کارفرماست مشاور مدیریت باید بتواند از بیرون به مجموعه نگاه کرده و توانایی تفکر استراتژیک را داشته تا بتواند راه‌حلی منحصربه‌فرد برای بهبود کسب‌وکار فراهم سازد مشاور باید از درون و بیرون ، ساختارها و عملیات تجاری کارفرما درک نماید شاید این سازمان یک رستوران کوچک، سازمان غیرانتفاعی یا یک شرکت هواپیمایی ، مشاور باید یک شنونده و ناظر باشد تا بتواند مشخص کند که کدام ناحیه در سازمان نیاز به بهبود دارد و کدام مناطق عملکرد بالایی دارند همین شناخت مشاور است که وی را در تدوین یک برنامه استراتژیک قوی یاری می‌رساند مشاور، در شروع کار با یک کارفرمای جدید، ابتدا باید با تیم مسئول و یا فرد صاحب قدرت تصمیم‌گیری جلسه برگزار نماید در جلسات اولیه ، تعیین اهداف کلی و مسئولیت اجرای آن‌ها بسیار مهم است نحوه عمل شرکت مشاوره مشاور مدیریت پس از جمع‌آوری اطلاعات، با نگاهی انتقادی و منطقی ، به تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک سازمان خواهد پرداخت در حوزه‌هایی نظیر بازاریابی ، فروش ، تبلیغات ، … برنامه استراتژیک باید به وضوح مأموریت‌ها و اهداف سازمان را در بخش‌های گوناگون سازمان شناسایی نموده و نحوه اندازه‌گیری موفقیت‌ها را نیز معین سازد شاخص‌های عملکردی در مرحله اجرا نیز ، مشاور نقش تسهیل گر یا ناظر را ایفا خواهد نمود به این معنا که مشاور به عنوان یک ناظر کیفی بر اجرای صحیح برنامه‌ها نظارت خواهد نمود، تا سازمان به بهترین عملکرد دست یابد گاه مشاور با برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه سعی می‌نماید، نیروهای مجموعه را نیز در خصوص حوزه مشاوره، آموزش دهد در برخی موارد، گاه ممکن است ، سازمان نیاز به برنامه‌ریزی چند مرحله‌ای داشته باشد که ممکن است چندین ماه یا حتی چندین سال طول بکشد طیف گسترده‌ای از شرکت‌های مشاوره وجود دارد – از شرکت‌های بزرگ بین‌المللی مانند یا تا شرکت‌های کوچک‌تر محلی ، که هر کدام با ارائه خدمات منحصربه‌فرد خود ، فعالیت می‌نمایند عضی از شرکت‌ها دارای بازار هدف خاص هستند، درحالی‌که برخی خدمات را به هر سازمانی از هر اندازه‌ای ارائه می‌دهند مشخصات اعضای یک تیم مشاوره مدیریت دانش تسلط علمی کافی بر حوزه تحت مشاوره داشته باشد تجربه عملی باید تجربه عملی داشته باشد صرفا مدرس یا سخنران نباشد از حرف تا عمل راه بسیار است سخنران‌های بسیاری هستند که در دنیای مشاوره اصلا موفق نبودند مشاور باید کار عملی انجام داده باشد تا بتواند دغدغه‌های مدیران آن سازمان را واقعا درک نماید

.یادداشت های اخیر .
. چگونه یک مشاور برای ایجاد بیزینس انتخاب کنیم؟
برای شروع یک کسب و کار و تبدیل یک ایده به یک استارتاپ یا کسب وکار واقعی شاید مطالب زیادی وجود داشته باشد ، اما کمتر به این موضوع پرداخته شده است که اگر بخواهیم از یک مشاور برای شروع کسب و کار و بیزینس خودمان کمک بگیریم ، چگونه یک مشاور خوب را برای موفقیت انتخاب کنیم ؟ سعی دارم در این یادداشت ، نکاتی را با هم مرورکنیم که کمک می...
مطالعه این مطلب

« مهران محمدی » مدرس کسب و کار



توسعه فردی

بازاریابی

اتاق فکر

توسعه-کسب-و-کار

کسب و کار

مشاوره-کسب-و-کار

اقتصاد رفتاری

مشاوره-مدیریت

دوره های آموزشی

خواندنی تر یادداشت های اخیر پادکست ها رویدادها
پادکست ها
.یک کسب و کار نوآورانه یا منعطف ؟
به گوشی موبایل ، لپ تاپ، گجت هایی که دارید نگاهی بیاندازید! وقتی آنها را خریداری می کردید چقدر خارق العاده بودند ! اما حالا در عرصه رقابت با کالاهای دیگر تبدیل به یک کالای معمولی شده اند . به محصولات و خدمات نوآورانه یک دهه گذشته و حتی یکی دوسال اخیر نگاهی بیاندازید ، حالا با چند رقیب و چند مشابه دیگر در حال رقابت هستند . این سیر نوآوری است ، خارق العاده بودن و سپس معمولی یا به زعم من استاندارد شدن ، استاندارد به آن معنا که دیگر محصولی بدون اپشن هایی که دارید را نمی پذیرید و تبدیل ... [مطالعه]

. مهران محمدی در توسعه کسب و کار . توسعه کسب و کار



.Participation trading, hangout marketing!
In marketing doctrine, the goal and the result is to shape the market and attract customers with the aim of purchasing, and for this purpose, customer relationship management, advertising and other customer-related elements are in the service of marketing to attract, maintain and maintain the customer! But issues such as customer resistance to advertising, people`s intelligence in discovering the game behind marketing strategies and accepting marketing strategies, and reducing the creativity ... [Read More]

. Mehran Mohammadi . Business Development



  • چرا و چگونه باید از آدمها و ساختارهای بد و نامناسب دوری کنیم ؟
  • اتصال به بخش های فعال بازار برای رونق کسب و کار
  • رویکرد کسب و کارها در ادامه سال 98
  • چگونه شرایط بازار را پیش بینی کنیم ؟
  • بقای کسب و کار در شرایط فعلی اقتصادی
  • ارزش پیشنهادی در کسب و کار و ارتباطات فردی
  • هدف - انگیزه - تغییر در توسعه فردی
[پادکست ها ... ]
. یادداشت های کوتاه .

»_چقدر توان ماندن در ابهام ، ندانستن ، قطعی نبودن وضعیت را داریم ؟ این توان داشتن در واقع مدت زمان و چگونگی پذیریش وضعیت نامعلوم در چیزی است . این میزان ابهام و عدم اطمینان چقدر بر رفتار ما و تعامل ما در وضعیت موجود اثر می گذارد ؟ در واقع وضعیت ابهام و عدم قطعیت همانقدر که انسانها را وادار به واکنش می کند تا از وضعیت پروسس پر هزینه مغز رهایی یابند و زودتر به آسودگی برسند ، همان قدر هم ما را بیدار و هوشیار نگاه می دارد تا با هراس از شکست یا پیدا کردن راه حل همیشه فعالیتی را که انجام می دهیم توسعه پذیر باشد و رشد کند و ما هم کمی آینده نگر تر باشیم . به نظر می رسد فارغ از اینکه در چه فعالیتی هستیم ، وقتی تلاش کنیم که از این وضعیت رهایی یابیم ، بر تصمیم ها و نتایج آنها تاثیر سوء خواهد داشت ، در واقع ما کمتر سیستمی فکر خواهیم کرد . شاید باید این جمله خلاصه و پر ابهام را بگوییم که تاب آوردن در وضعیت عدم اطمینان و ابهام موجب رشد خواهد شد . مهران محمدی

»_اعتماد سازی شاید سخت ترین بخش فرآیند بزرگ کسب و کار است . اما واقعا مخاطبان و مشتریان چرا سخت اعتماد می کنند ؟ اگر خودمان را در شرایط مشتری قرار دهیم ، اینکه قرار است هزینه یا منابعی را درگیر کنیم و یک محصول یا خدمت را دریافت کنیم ، آنگاه اعتماد به شخص یا مجموعه ای که منافعی هم می برد نیازمند بررسی و شرط و شروط هایی است . وقتی حس کنیم که ممکن است آن شخص یا مجموعه یک نفع با درصد بالا داشته باشد و ما ممکن است حتی ضرر هم کنیم حساسیت بیشتر شود . این نگرش و نگاه در مشتری به نظر من اصلا اغراق نیست ، حتی در خرید ها و ارتباطات بعد از یک خرید موفق ! اما چه می توان کرد که اعتماد ایشان مستحکم شود ؟ آیا می توان گفت اگر مشتری حس کند که منافع ما در گرو مرتفع شدن منافع اوست ، و نه آنکه صرفا خرید اتفاق بیفتد ، این اعتماد تقویت خواهد شد ؟ مهران محمدی