جستجو برای مشاوره مدیریت و آموزش مدیریت - شرکت مشاوره مدیریت:
مشاوره مدیریت چیست
حوزه های مشاوره مدیریت
رزومه شرکت مشاوره مدیریت
شرکت مشاوره مدیریت
کلینیک مشاوره مدیریت
صنعت مشاوره مدیریت
موضوع فعالیت شرکت مشاوره مدیریت
گروه مشاوره مدیریت
« مهران محمدی »
. مهران محمدی در اقتصاد رفتاری .
. Mehran Mohammadi .
»_تجارت مشارکت !
شاید ساده ترین راهکار خلق کسب و کار چیدمان و ایجاد ساختار کسب و کار خود بر پایه مفهوم "مشارکت" است و نه محصول !
اینکه ابتدا به دنبال این باشیم که مشتریان را کجا و برای چه دلیلی جمع کنیم تا هر از گاهی به ما توجه یا گوش دهند ؟ پاتوقی که بی مقاومت به آن بیایند و حضور داشته باشند . حال هرچه این حضور و ترافیک بالاتر باشد منبع مشارکت شما غنی تر است .
یک جامعه با یک سری خصوصیات مشترک و علایقی مشابه به یک دلیل جمع شدند ، عقلانی است که آدمهایی که علایق و خصوصیات مشابه دارند نیازهای مشابه هم داشته باشند . حالا مشارکت ایشان به کار گرفته می شود ، در طراحی نظر بدهند ، در تولید مشارکت کنند و در عرضه کمک کنند .
چه فرقی می کند محصول ، خدمت یا ایده شما چه باشد ، آدمهای زیادی در دنیا وجود دارند که یک نوشیدنی ، خوردنی ساده یا یک بازی ساده را حتما در یک پاتوق انجام می دهند چرا که بزرگترین مهارت یک انسان عادت است .
مهران محمدی
»_چگونه مشتری با ما همراه شود !
اگر کسب و کار خود را شبیه یک بازی بدانیم آنوقت مشتریان و ما بازیکنان و روال ها ی ما قوانین بازی است ، نکته اصلی هم همین قوانین بازی است ، وقتی بازیکنان قوانین بازی را به شکل خوبی دریافته و یادگرفته باشند بازی یک بازی برد – برد است و منافع هر دو سوی بازی مرتفع و حداکثری می شود .
در این میان اگر یک طرف بازی قوانین را نداند و منافع اش مرتفع نشود و به قولی ببازد چه ؟ این همان مشکل و تنش هایی است که در ارتباط با مشتریان رخ می دهد . کسب و کاری که صد البته باید به منافع و بقای خود فکر کند و مشتری ای که احساس می کند باخته است و باید حداقل کمترین ضرر را متحمل شود .
با این نگرش ، شناخت و اگاهی مشتری از روال کسب و کار (قوانین بازی) موجب می شود که تعامل با شما را یک بازی برد برد ببیند و تمایل به ادامه بازی داشته باشد ، چراکه منافع او با محاسباتی که انجام داده حداکثری و سود است و خود را برنده بازی می داند .
مهران محمدی
تفاوت هایی که ممکن است ما را مغلوب کنند! مهران محمدی
تجارت مشارکت ، بازاریابی پاتوق ! مهران محمدی
قدرت و حاکمیت کسب و کار اجتماعی مهران محمدی
پاردایم وفاداری ، از ارتباط تا اتصال مهران محمدی
فرمول ها تغییر کرده اند ، بدون عرضه ، بی تقاضا ! مهران محمدی