جستجو برای مشاوره مدیریت و آموزش مدیریت - شرکت مشاوره مدیریت:
مشاوره مدیریت چیست
حوزه های مشاوره مدیریت
رزومه شرکت مشاوره مدیریت
شرکت مشاوره مدیریت
کلینیک مشاوره مدیریت
صنعت مشاوره مدیریت
موضوع فعالیت شرکت مشاوره مدیریت
گروه مشاوره مدیریت
« مهران محمدی »
. مهران محمدی در اتاق فکر / تفکر گروهی .
. Mehran Mohammadi .
»_بهترین خودمان باشیم !
در همه ی مقاطع زندگی ، همیشه جمعی بوده که ما عضوش بودیم و یک ارائه یکسان به همه ی آن جمع ،انجام شده است .
دانشگاه ، محیط های آموزشی ، فرصت های یادگیری مهارت ، کتابها !
اما اتفاقی که رخ می دهد این است که قرار است چند نفر همسطح ما و با میزان آگاهی و تخصص و تجربه ما وجود داشته باشد ؟
من یک کتاب را یک بار می خوانم ، شما دو بار خوانده و دو کتاب هم موضوع آنرا می خوانید و شاید دیگری تمام کتابها و مقالات موجود در بخش رفرنس کتاب را هم می خواند .
من یک روز برای تبلیغ کردن یا برنامه ریزی کاری صرف می کنم ، شما چند روز و دیگری شاید بیشتر از ما .
آنچه دستمزد تلاش است نکته این مطلب نیست ، بلکه آنچه دیگران انجام نمی دهند (یا بهتر بگویم ، توان و حوصله انجام ندارند ) چیست ؟ چرا که تفاوت بین برترین ها در انجام دادن حجم این موارد است که دیگران حوصله و توان انجامش را ندارند !
و تفاوت نفرات بعدی با نفرات برتر انجام ندادن این موارد است .
مهران محمدی
»_تجارت مشارکت !
شاید ساده ترین راهکار خلق کسب و کار چیدمان و ایجاد ساختار کسب و کار خود بر پایه مفهوم "مشارکت" است و نه محصول !
اینکه ابتدا به دنبال این باشیم که مشتریان را کجا و برای چه دلیلی جمع کنیم تا هر از گاهی به ما توجه یا گوش دهند ؟ پاتوقی که بی مقاومت به آن بیایند و حضور داشته باشند . حال هرچه این حضور و ترافیک بالاتر باشد منبع مشارکت شما غنی تر است .
یک جامعه با یک سری خصوصیات مشترک و علایقی مشابه به یک دلیل جمع شدند ، عقلانی است که آدمهایی که علایق و خصوصیات مشابه دارند نیازهای مشابه هم داشته باشند . حالا مشارکت ایشان به کار گرفته می شود ، در طراحی نظر بدهند ، در تولید مشارکت کنند و در عرضه کمک کنند .
چه فرقی می کند محصول ، خدمت یا ایده شما چه باشد ، آدمهای زیادی در دنیا وجود دارند که یک نوشیدنی ، خوردنی ساده یا یک بازی ساده را حتما در یک پاتوق انجام می دهند چرا که بزرگترین مهارت یک انسان عادت است .
مهران محمدی
تفاوت هایی که ممکن است ما را مغلوب کنند! مهران محمدی
تجارت مشارکت ، بازاریابی پاتوق ! مهران محمدی
قدرت و حاکمیت کسب و کار اجتماعی مهران محمدی
پاردایم وفاداری ، از ارتباط تا اتصال مهران محمدی
فرمول ها تغییر کرده اند ، بدون عرضه ، بی تقاضا ! مهران محمدی