جستجو برای مشاوره مدیریت و آموزش مدیریت - شرکت مشاوره مدیریت:


مشاوره مدیریت چیست
حوزه های مشاوره مدیریت
رزومه شرکت مشاوره مدیریت
شرکت مشاوره مدیریت
کلینیک مشاوره مدیریت
صنعت مشاوره مدیریت
موضوع فعالیت شرکت مشاوره مدیریت
گروه مشاوره مدیریت
مهارت آگاهی از نحوه انجام یک کار با بالاترین اثربخشی در پیاده‌سازی دانش و تبدیل آن به تجربه عملی شرکت‌های مشاوره‌ای بزرگ‌تر به شما این امکان را می‌دهند تا مشکلات پیچیده‌ای را در مدت زمان کمتری حل نمایید کارفرما برای انتخاب یک شرکت مشاوره باید به این نکته توجه نماید که آیا شرکت مشاوره مدیریت مدنظر دارای ارزش‌هایی همسو باارزش‌های همسو و هماهنگ با وی می‌باشد یا خیر مشاوره مدیریت مشاورمدیریت مشاوره مدیریت – آموزش مدیریت ارائه خدمات مشاوره از سوی تیم مشاوران مدیریت ایران تحت لیسانس گروه مشاوران مدیریت کالیفرنیا آمریکا باهدف ارائه و توسعه خدمات مدیریت این تیم به روش‌های زیر درزمینهٔ خدمات مشاوره مدیریت فعالیت می‌کند انجام پروژه‌های مدیریتی سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی طراحی و اجرای سیستم‌های اطلاعات و برنامه‌ریزی برنامه‌ریزی استراتژیک برنامه‌ریزی بلندمدت سازمان‌دهی هدایت و رهبری کنترل تصمیم‌گیری مشاوره در خصوص انتخاب بهترین محصولات نرم‌افزاری پشتیبان مدیریت و سازمان آموزش مفاهیم و موضوعات مدیریت خدمات مشاوره مدیریت میتواند شامل موارد زیر باشد مدیریت بازاریابی مدیریت فروش مدیریت برند مدیریت منابع انسانی مدیریت ریسک مدیریت خلاقیت و نوآوری مدیریت تبلیغات مدیریت استراتژیک مدیریت مالی هریک از عنوان فوق دارای زیر مجموعه ایست که میتواند به تنهایی شامل فرایند ارائه مشاوره باشد مشاوره مدیریت آموزش مدیریت برگزاری انواع کارگاه‌های آموزش مدیریت مدیریت انگیزشی مدیریت تغییر مدیریت زمان مدیریت بازاریابی آموزش فروش مدیریت ریسک مهندسی مجدد در سازمان رهبری سازمان مدیریت برند اصول و فنون مذاکره مدیریت ارتباط با مشتری برنامه‌ریزی استراتژیک تعیین و ارزیابی شاخص‌های کلیدی عملکرد … به‌عنوان‌ مثال در حوزه برندینگ تیم مشاوران مدیریت ایران، تنها مشاور در حوزه مشاوره مدیریت برند در ایران است که بر اساس استانداردهای شرکت معظم اینتربرند ، عملیات برندینگ را اجرا می‌نماید استانداری که هرساله دچار دگرگونی‌هایی میگردد ما با توجه به نمایندگی انحصاری این تیم از گروه آمریکا و تجربیات بین‌المللی مشاوران این تیم ، می‌تواند از تغییرات جهانی در حوزه برندینگ آگاهی پیدا نماییم از جدیدترین پروژه‌های صورت گرفته به روش اینتربرند در دنیا در حوزه مدیریت برند و برندینگ، می‌توان به عملیات برندینگ برای مدل و نیز برندینگ المپیک لندن اشاره نمود شایان‌ ذکر است که برخی از فرایندهای به کار گرفته‌شده در عملیات برندینگ شرکت اینتربرند مختص این شرکت بوده و در هیچ کالج و دوره آموزشی تدریس نمی‌شود و حق استفاده از آن ثبت و تنها متعلق به خود این شرکت است

مشاوره مدیریت چیست

حوزه های مشاوره مدیریت

رزومه شرکت مشاوره مدیریت

شرکت مشاوره مدیریت

کلینیک مشاوره مدیریت

صنعت مشاوره مدیریت

موضوع فعالیت شرکت مشاوره مدیریت

گروه مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت عبارت است کمک به بهبود عملیات تجاری شرکت در جهت افزایش سطح رضایت مشتری و درآمد سازمان مشاوره مدیریت می‌تواند در حوزه‌های گوناگونی نظیر برنامه‌ریزی ، تحلیل تجاری ، تیم سازی و … باشد مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت چیست ؟ “مشاوره مدیریت” ترکیبی از دو کلمه است که عبارتی را شکل می‌دهند که بدون قرار گرفتن در یک جمله غیرقابل دسته‌بندی است زیرا مشاوره مدیریت در طیف وسیعی از عناصر مدیریتی وجود دارد شاید در طول دوران کاری خود با طیف گسترده‌ای از افرادی که خود را “مشاوران” نامیده‌اند ، ارتباط برقرار نموده باشد که می‌توانند یک فروشنده، تحلیل‌گر مالی یا تحلیلگر کسب‌وکار باشند پس عبارت “مشاوره مدیریت” زمانی دقیق است که با اشاره به یک صنعت خاص و ارائه مشاوره علمی و عملی به مدیریت سازمان به منظور بهبود عملکرد سازمان در آن صنعت ، خود را معرفی نماید مثلا مشاوره مدیریت بازاریابی و فروش مشتریان یک شرکت مشاوره مدیریت مشتریان یک شرکت مشاوره مدیریت ، معمولا شرکت‌ها هستند، اما مشاوره مدیریت به سازمان‌های دولتی و سازمان‌های غیرانتفاعی نیز داده می‌شود درک نقاط اشتراک و انواع مختلف شرکت مشاوره مدیریت به شما کمک خواهد کرد که از بین تمام گزینه‌های مشاوره ، مشاوره مدیریت مناسب کسب‌وکار را انتخاب نماید شرکت‌های مشاوره مدیریتی – همگی در تعدادی از عناصر شبیه به هم هستند به طور کلی، اکثر شرکت‌های معتبر ، به دنبال استخدام افرادی باهوش هستند که می‌توانند به راحتی فکر نموده، مشکلات را حل ، با سایر اعضای تیم ارتباط مناسب داشته، و حرفه‌ای بودن شرکت خود را با مشتریان نمایش دهند تجربه کاری مشاور، در مورد جمع‌آوری اطلاعات، درک نگاه سازمان و محیط بازار ، و ایجاد ارتباط مناسب بین سوال و راه‌حل است مشاور مدیریت اغلب روزهای خود را در جلسات با تیم‌های سازمان، جلسات مشتری، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و ایجاد اسلاید سپری می‌نمایند مشاوره مدیریت اغلب به دنبال یک نگاه عملی و ارائه راه‌حل‌هایی است که موجب بهبود فراوان در عملکرد سازمان مشتری شود طبقه بندی بین‌المللی مشاوره مدیریت تا حدودی مبهم است، تقریبا هر کس مشاوره مدیریت را می‌تواند در یکی از آن‌ها طبقه‌بندی زیر قرار گیرد مشاوره استراتژی شرکت مالی متخصصان مشاوره مد و زیبایی مشاوران داخلی مشاوران مستقل عملکرد مشاور مدیریت زندگی کاری یک مشاور مدیریت با تنوع بسیار روبروست و هر روز با مسائل گوناگونی در شرکت‌های متفاوتی روبروست مشاور مدیریت باید بر هر کارفرما ، تمرکز خاصی داشته باشد تا نیازهای آن‌ها را به درستی درک نموده و بتواند برای آن راه حلی منحصربه‌فرد در جهت بهبود کسب‌وکار آن شرکت و یا فرد، ارائه نماید مشاور مدیریت به طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها برای تطبیق دانش خود با شرایط موجود در صنعت ، حالت ایده‌آل موردنظر کارفرما و حالت منطقی و قابل دسترس برای کارفرماست مشاور مدیریت باید بتواند از بیرون به مجموعه نگاه کرده و توانایی تفکر استراتژیک را داشته تا بتواند راه‌حلی منحصربه‌فرد برای بهبود کسب‌وکار فراهم سازد مشاور باید از درون و بیرون ، ساختارها و عملیات تجاری کارفرما درک نماید شاید این سازمان یک رستوران کوچک، سازمان غیرانتفاعی یا یک شرکت هواپیمایی ، مشاور باید یک شنونده و ناظر باشد تا بتواند مشخص کند که کدام ناحیه در سازمان نیاز به بهبود دارد و کدام مناطق عملکرد بالایی دارند همین شناخت مشاور است که وی را در تدوین یک برنامه استراتژیک قوی یاری می‌رساند مشاور، در شروع کار با یک کارفرمای جدید، ابتدا باید با تیم مسئول و یا فرد صاحب قدرت تصمیم‌گیری جلسه برگزار نماید در جلسات اولیه ، تعیین اهداف کلی و مسئولیت اجرای آن‌ها بسیار مهم است نحوه عمل شرکت مشاوره مشاور مدیریت پس از جمع‌آوری اطلاعات، با نگاهی انتقادی و منطقی ، به تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک سازمان خواهد پرداخت در حوزه‌هایی نظیر بازاریابی ، فروش ، تبلیغات ، … برنامه استراتژیک باید به وضوح مأموریت‌ها و اهداف سازمان را در بخش‌های گوناگون سازمان شناسایی نموده و نحوه اندازه‌گیری موفقیت‌ها را نیز معین سازد شاخص‌های عملکردی در مرحله اجرا نیز ، مشاور نقش تسهیل گر یا ناظر را ایفا خواهد نمود به این معنا که مشاور به عنوان یک ناظر کیفی بر اجرای صحیح برنامه‌ها نظارت خواهد نمود، تا سازمان به بهترین عملکرد دست یابد گاه مشاور با برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه سعی می‌نماید، نیروهای مجموعه را نیز در خصوص حوزه مشاوره، آموزش دهد در برخی موارد، گاه ممکن است ، سازمان نیاز به برنامه‌ریزی چند مرحله‌ای داشته باشد که ممکن است چندین ماه یا حتی چندین سال طول بکشد طیف گسترده‌ای از شرکت‌های مشاوره وجود دارد – از شرکت‌های بزرگ بین‌المللی مانند یا تا شرکت‌های کوچک‌تر محلی ، که هر کدام با ارائه خدمات منحصربه‌فرد خود ، فعالیت می‌نمایند عضی از شرکت‌ها دارای بازار هدف خاص هستند، درحالی‌که برخی خدمات را به هر سازمانی از هر اندازه‌ای ارائه می‌دهند مشخصات اعضای یک تیم مشاوره مدیریت دانش تسلط علمی کافی بر حوزه تحت مشاوره داشته باشد تجربه عملی باید تجربه عملی داشته باشد صرفا مدرس یا سخنران نباشد از حرف تا عمل راه بسیار است سخنران‌های بسیاری هستند که در دنیای مشاوره اصلا موفق نبودند مشاور باید کار عملی انجام داده باشد تا بتواند دغدغه‌های مدیران آن سازمان را واقعا درک نماید

.یادداشت های اخیر .
. چگونه یک مشاور برای ایجاد بیزینس انتخاب کنیم؟
برای شروع یک کسب و کار و تبدیل یک ایده به یک استارتاپ یا کسب وکار واقعی شاید مطالب زیادی وجود داشته باشد ، اما کمتر به این موضوع پرداخته شده است که اگر بخواهیم از یک مشاور برای شروع کسب و کار و بیزینس خودمان کمک بگیریم ، چگونه یک مشاور خوب را برای موفقیت انتخاب کنیم ؟ سعی دارم در این یادداشت ، نکاتی را با هم مرورکنیم که کمک می...
مطالعه این مطلب

« مهران محمدی » مدرس کسب و کار



توسعه فردی

بازاریابی

اتاق فکر

توسعه-کسب-و-کار

کسب و کار

مشاوره-کسب-و-کار

اقتصاد رفتاری

مشاوره-مدیریت

دوره های آموزشی

خواندنی تر یادداشت های اخیر پادکست ها رویدادها
پادکست ها
.بیماریی به نام تکرار
در این یادداشت می خواهم در مورد یکی از مهم ترین آیتم های کسب و کار یعنی کیفیت مطالبی را با هم مرور کنیم. اصول و درجات و گواهینامه های زیادی در حوزه این کلمه وجود دارد اما به رسم همیشگی می خواهیم یک قدم کوچک با هم برداریم . برای شروع می خواهم به مشکلی که همواره همه ی ما با ان برخورد کردیم اشاره کنم و آن هم تغییر کیفیت در برخی خدمات و محصولات مانند رستوران ها است . حتما برای شما هم پیش آمده که یک بار به رستورانی که همیشه مراجعه می کنید مراجعه کرده و کیفیت غذای همیشگی خود را دریافت نمی کنید و باقی ... [مطالعه]

. مهران محمدی در اتاق فکر / تفکر گروهی . توسعه کسب و کار



.Participation trading, hangout marketing!
In marketing doctrine, the goal and the result is to shape the market and attract customers with the aim of purchasing, and for this purpose, customer relationship management, advertising and other customer-related elements are in the service of marketing to attract, maintain and maintain the customer! But issues such as customer resistance to advertising, people`s intelligence in discovering the game behind marketing strategies and accepting marketing strategies, and reducing the creativity ... [Read More]

. Mehran Mohammadi . Business Development



  • چرا و چگونه باید از آدمها و ساختارهای بد و نامناسب دوری کنیم ؟
  • اتصال به بخش های فعال بازار برای رونق کسب و کار
  • رویکرد کسب و کارها در ادامه سال 98
  • چگونه شرایط بازار را پیش بینی کنیم ؟
  • بقای کسب و کار در شرایط فعلی اقتصادی
  • ارزش پیشنهادی در کسب و کار و ارتباطات فردی
  • هدف - انگیزه - تغییر در توسعه فردی
[پادکست ها ... ]
. یادداشت های کوتاه .

»_بهترین خودمان باشیم ! در همه ی مقاطع زندگی ، همیشه جمعی بوده که ما عضوش بودیم و یک ارائه یکسان به همه ی آن جمع ،انجام شده است . دانشگاه ، محیط های آموزشی ، فرصت های یادگیری مهارت ، کتابها ! اما اتفاقی که رخ می دهد این است که قرار است چند نفر همسطح ما و با میزان آگاهی و تخصص و تجربه ما وجود داشته باشد ؟ من یک کتاب را یک بار می خوانم ، شما دو بار خوانده و دو کتاب هم موضوع آنرا می خوانید و شاید دیگری تمام کتابها و مقالات موجود در بخش رفرنس کتاب را هم می خواند . من یک روز برای تبلیغ کردن یا برنامه ریزی کاری صرف می کنم ، شما چند روز و دیگری شاید بیشتر از ما . آنچه دستمزد تلاش است نکته این مطلب نیست ، بلکه آنچه دیگران انجام نمی دهند (یا بهتر بگویم ، توان و حوصله انجام ندارند ) چیست ؟ چرا که تفاوت بین برترین ها در انجام دادن حجم این موارد است که دیگران حوصله و توان انجامش را ندارند ! و تفاوت نفرات بعدی با نفرات برتر انجام ندادن این موارد است . مهران محمدی

»_تجارت مشارکت ! شاید ساده ترین راهکار خلق کسب و کار چیدمان و ایجاد ساختار کسب و کار خود بر پایه مفهوم "مشارکت" است و نه محصول ! اینکه ابتدا به دنبال این باشیم که مشتریان را کجا و برای چه دلیلی جمع کنیم تا هر از گاهی به ما توجه یا گوش دهند ؟ پاتوقی که بی مقاومت به آن بیایند و حضور داشته باشند . حال هرچه این حضور و ترافیک بالاتر باشد منبع مشارکت شما غنی تر است . یک جامعه با یک سری خصوصیات مشترک و علایقی مشابه به یک دلیل جمع شدند ، عقلانی است که آدمهایی که علایق و خصوصیات مشابه دارند نیازهای مشابه هم داشته باشند . حالا مشارکت ایشان به کار گرفته می شود ، در طراحی نظر بدهند ، در تولید مشارکت کنند و در عرضه کمک کنند . چه فرقی می کند محصول ، خدمت یا ایده شما چه باشد ، آدمهای زیادی در دنیا وجود دارند که یک نوشیدنی ، خوردنی ساده یا یک بازی ساده را حتما در یک پاتوق انجام می دهند چرا که بزرگترین مهارت یک انسان عادت است . مهران محمدی