جستجو برای مشاوره و توسعه کسب و کار:
مشاوره کسب و کار مشهد
هزینه مشاوره کسب و کار
مرکز مشاوره کسب و کار
بهترین مشاور کسب و کار
مشاوره تلفنی کسب و کار
بهترین مشاور کسب و کار در ایران
خدمات توسعه کسب و کار
مشاوره طرح کسب و کار
« مهران محمدی »
. مهران محمدی در توسعه کسب و کار .
. Mehran Mohammadi .
»_چقدر توان ماندن در ابهام ، ندانستن ، قطعی نبودن وضعیت را داریم ؟ این توان داشتن در واقع مدت زمان و چگونگی پذیریش وضعیت نامعلوم در چیزی است .
این میزان ابهام و عدم اطمینان چقدر بر رفتار ما و تعامل ما در وضعیت موجود اثر می گذارد ؟
در واقع وضعیت ابهام و عدم قطعیت همانقدر که انسانها را وادار به واکنش می کند تا از وضعیت پروسس پر هزینه مغز رهایی یابند و زودتر به آسودگی برسند ، همان قدر هم ما را بیدار و هوشیار نگاه می دارد تا با هراس از شکست یا پیدا کردن راه حل همیشه فعالیتی را که انجام می دهیم توسعه پذیر باشد و رشد کند و ما هم کمی آینده نگر تر باشیم .
به نظر می رسد فارغ از اینکه در چه فعالیتی هستیم ، وقتی تلاش کنیم که از این وضعیت رهایی یابیم ، بر تصمیم ها و نتایج آنها تاثیر سوء خواهد داشت ، در واقع ما کمتر سیستمی فکر خواهیم کرد . شاید باید این جمله خلاصه و پر ابهام را بگوییم که تاب آوردن در وضعیت عدم اطمینان و ابهام موجب رشد خواهد شد .
مهران محمدی
»_اعتماد سازی شاید سخت ترین بخش فرآیند بزرگ کسب و کار است .
اما واقعا مخاطبان و مشتریان چرا سخت اعتماد می کنند ؟
اگر خودمان را در شرایط مشتری قرار دهیم ، اینکه قرار است هزینه یا منابعی را درگیر کنیم و یک محصول یا خدمت را دریافت کنیم ، آنگاه اعتماد به شخص یا مجموعه ای که منافعی هم می برد نیازمند بررسی و شرط و شروط هایی است .
وقتی حس کنیم که ممکن است آن شخص یا مجموعه یک نفع با درصد بالا داشته باشد و ما ممکن است حتی ضرر هم کنیم حساسیت بیشتر شود .
این نگرش و نگاه در مشتری به نظر من اصلا اغراق نیست ، حتی در خرید ها و ارتباطات بعد از یک خرید موفق !
اما چه می توان کرد که اعتماد ایشان مستحکم شود ؟
آیا می توان گفت اگر مشتری حس کند که منافع ما در گرو مرتفع شدن منافع اوست ، و نه آنکه صرفا خرید اتفاق بیفتد ، این اعتماد تقویت خواهد شد ؟
مهران محمدی
تفاوت هایی که ممکن است ما را مغلوب کنند! مهران محمدی
تجارت مشارکت ، بازاریابی پاتوق ! مهران محمدی
قدرت و حاکمیت کسب و کار اجتماعی مهران محمدی
پاردایم وفاداری ، از ارتباط تا اتصال مهران محمدی
فرمول ها تغییر کرده اند ، بدون عرضه ، بی تقاضا ! مهران محمدی