جستجو برای مشاوره ایجاد بیزینس:
مشاوره بیزینس پلن
سایت بیزینس
« مهران محمدی »
. مهران محمدی در توسعه کسب و کار .
. Mehran Mohammadi .
»_اعتماد سازی شاید سخت ترین بخش فرآیند بزرگ کسب و کار است .
اما واقعا مخاطبان و مشتریان چرا سخت اعتماد می کنند ؟
اگر خودمان را در شرایط مشتری قرار دهیم ، اینکه قرار است هزینه یا منابعی را درگیر کنیم و یک محصول یا خدمت را دریافت کنیم ، آنگاه اعتماد به شخص یا مجموعه ای که منافعی هم می برد نیازمند بررسی و شرط و شروط هایی است .
وقتی حس کنیم که ممکن است آن شخص یا مجموعه یک نفع با درصد بالا داشته باشد و ما ممکن است حتی ضرر هم کنیم حساسیت بیشتر شود .
این نگرش و نگاه در مشتری به نظر من اصلا اغراق نیست ، حتی در خرید ها و ارتباطات بعد از یک خرید موفق !
اما چه می توان کرد که اعتماد ایشان مستحکم شود ؟
آیا می توان گفت اگر مشتری حس کند که منافع ما در گرو مرتفع شدن منافع اوست ، و نه آنکه صرفا خرید اتفاق بیفتد ، این اعتماد تقویت خواهد شد ؟
مهران محمدی
»_
نادان بودن ، گاه دانایی است !
عامه بودن ، گاه هوشمندی است !
وقتی بیشتر بدانید و حالا بخواهید حتی دانسته ها را تجربه کنید با قشر زیادی از جامعه مواجه خواهید شد که گاه کلمات را درک نمی کنند چه رسد به نگرش !
پس سعی می کنید آنرا منتشر کنید ، بالاجبار تلاش می کنید که آنها را بگویید ، تبدیل به دیوانه ای حراف خواهید شد !
اینجاست که تبدیل به دانایانی خاص که کسی ترجیح نمی دهد شما را بپذیرد چرا که "هراس از تغییر خود" از "حقیقت" هم قوی تر است .
گوشه گیر خواهید شد و یک آدم اشتباه خواهید شد در جمع یاران و اغیار !
خیلی غر زدم و منفی نگاه کردم
خواستم بگویم غالب مخاطبان ، مشتریان و ... قرار نیست و حق دارند که ارائه شما را نفهمند و نخواهند ! این نه اشتباه آنهاست و نه شما چیز بدی ارائه می دهید ! این تغییر فازی است که فکر می کنیم سریع هم می تواند رخ دهد !
این هنر شماست که این مسیر را از طبقه زیر زمین به پنت هاوس خودتان ببرید ، تحمل نور خورشید برای کسی که سالهاست در زیر زمین خوابیده بوده زننده است ، کور می شود !
آدم کور ، نور را هم نمی فهمد ، برایش درد آور است .
مهران محمدی
تفاوت هایی که ممکن است ما را مغلوب کنند! مهران محمدی
تجارت مشارکت ، بازاریابی پاتوق ! مهران محمدی
قدرت و حاکمیت کسب و کار اجتماعی مهران محمدی
پاردایم وفاداری ، از ارتباط تا اتصال مهران محمدی
فرمول ها تغییر کرده اند ، بدون عرضه ، بی تقاضا ! مهران محمدی