جستجو برای حوزه های مشاوره مدیریت:


مشاوره مدیریت چیست
چگونه مشاور مدیریت شویم
رزومه شرکت مشاوره مدیریت
رشته مشاور مدیریت
وظایف مشاور
شرح وظایف مشاور مدیریت
شرح وظایف مشاور مدیر عامل
شرکت مشاوره مدیریت
مشاوره مدیریتی و سازمانی صفحه اصلی درباره ما اخبار خدمات تجارب اجرا گواهی های آموزشی باشگاه دانشی تماس با ما سبد محصولات شرکت مشاوره مدیریت شرکت مشاوره مدیریت داشبورد مدیریتی جاری سازی استراتژی ها و برنامه ریزی عملیاتی و شاخص گذاری سازمانی اصول مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ انواع رویکردهای تدوین استراتژی چیست؟ ترجمه و شکست اهداف و استراتژی ها به لایه عملیاتی چگونه است؟ طراحی و استقرار نظام استراتژیک اصول مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ انواع رویکردهای تدوین استراتژی چیست؟ ترجمه و شکست اهداف و استراتژی ها به لایه عملیاتی چگونه است؟ ایجاد داشبوردهای مدیریتی و هوشمند سازی سازمانی بررسی سهل و سریع نتایج حاصل از اجرای استراتژی های بازاریابی خود بر فروش تحلیل سریع وضعیت فروش، رفتار مشتریان و دیگر جنبه های سازمان اتصال های سازمان مستقیما به سیستم های عملیاتی تعالی سازمانی چگونه سازمان خود را برای ارزیابی و استقرار مدل آماده کنیم؟ چگونه برای سازمان خود نقشه راه تعالی ترسیم کنیم؟ عارضه یابی و تحلیل عملکرد سازمانی ارزیابی و توسعه مدیران و کارکنان روش ها و فنون ارزیابی هدفگذاری فردی و ارزیابی عملکرد اصلاح فنی نظام حقوق و دستمزد و طبقه بندی مشاغل آشنایی فنی با قوانین کار و امور اجتماعی ارزیابی و توسعه فرهنگ سازمانی مولفه های فرهنگ ساز کدامند؟ آیا فرهنگ و نوع آن بر عملکرد و موفقیت سازمان ما تاثیر دارد؟ چگونه فرهنگ سازمان مان را سنجش و پایش کنیم؟ ما برای توسعه و پویایی به چه نوع فرهنگی در سازمان مان نیاز دایم؟ ارزیابی و توسعه سبک رهبری وظایف کلیدی رهبران سازمانی چیست؟ تفاوت های رهبری با مدیریت کدام است؟ انواع سبک های رهبری سازمانی چیست و چگونه اندازه گیری می شود؟ مدیریت تکنولوژی تکنولوژی ها در ارزش آفرینی سازمان ها تا چه حد تاثیرگذار هستند؟ آیا میتوان تکنولوژی را در بخشی از استراتژی کلان سازمان ها مدنظر قرار داد؟ سازمان های تکنولوژی بنیان چه سازمان هایی هستند؟ معماری سازمانی و راهکارهای سازمانی یکپارچه بازمهندسی فرایندهای سازمانی توسعه کسب و کار در فضای دیجیتال بازاریابی دیجیتال چیست؟ پلتفرم های اصلی بازاریابی دیجیتال کدام است؟ مزیت های بازاریابی دیجیتال دیجیتال مارکتینگ ابزاری کارآمد برای روابط عمومی ارزیابی و مدیریت عملکرد کارکنان مدل کسب و کار و برنامه ریزی کسب و کار سیستم های اجرایی تولید چه راه حلی جهت کنترل تولید در شرایط تولید متنوع در دسترس است؟ چگونه می توان یک محصول را از زمان شروع تولید تا زمان تحویل به مشتری ردیابی کرد؟ بازخورد مشتریان دانلود کاتالوگ خدمات دانلود کاتالوگ خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ ارزیابی و توسعه فرهنگ سازمانی مدیریت تکنولوژی جاری سازی استراتژی ها و برنامه ریزی عملیاتی نظام جامع منابع انسانی داشبورد مدیریت خدمات تخصصی کانون های ارزیابی و توسعه مدیران و کارکنان نظام جامع تعالی سازمانی بر اساس مدل سیستم های اجرایی تولید مدیریت ریسک ارزیابی و تعالی منابع انسانی عارضه یابی و تحلیل عملکرد سازمانی گواهینامه ایزو در حوزه مشاوره اشاعه مطالب با ذکر منبع بلا مانع میباشد شرکت مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت چیست

چگونه مشاور مدیریت شویم

رزومه شرکت مشاوره مدیریت

رشته مشاور مدیریت

وظایف مشاور

شرح وظایف مشاور مدیریت

شرح وظایف مشاور مدیر عامل

شرکت مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت، یکی از کارکردهای اصلی گروه پژوهشی صنعتی برای تحقق رسالت آن مبنی بر توانمندسازی مدیران و سازمان‌های ایرانی برای رقابت در کلاس جهانی است با این رویکرد، مشاوره مدیریت را به عنوان راهکاری برای توانمندسازی شرکت‌های ایرانی و افزایش قابلیت‌ها و رقابت‌پذیری آنها می‌داند و تلاش می‌کند تا با ارائه مشاوره‌های تخصصی، جلب مشارکت سازمان‌ها در طی مسیر مشاوره، پرهیز از کلی‌گویی و شناخت دقیق نیاز و مسئله‌های سازمان این امر را تحقق بخشد گروه پژوهشی صنعتی حوزه فعالیت تخصصی خود در مشاوره مدیریت را بر استراتژی متمرکز ساخته است و در این حوزه به ارائه خدماتی از قبیل برنامه‌ریزی استراتژیک و پیاده‌سازی استراتژی، توسعه استراتژی و طراحی ساختار برای شرکت‌های چند کسب‌وکاره هلدینگ ، طراحی سازمان و ساختار و مدیریت فرایند ادغام و تملیک می‌پردازد به علاوه، به واسطه حضور موسسه مدیریت پروژه در میان شرکت‌های مستقل زیرمجموعه گروه ، حوزه مدیریت پروژه نیز در زمره قابلیت‌های تخصصی در مشاوره مدیریت، قرار دارد گروه پژوهشی صنعتی با تکیه بر این اصول و به‌کارگیری تیمی از مشاوران متخصص در طی یک دهه گذشته در قریب به صد سازمان به ارائه خدمات مشاوره مدیریت پرداخته و آنها را در مسیر ارتقای توانمندی‌ها و قابلیت‌‌های استراتژیک همراهی کرده است برای آشنایی بیشتر با رویکرد در مشاوره مدیریت می‌توانید فایل سوابق در مشاوره مدیریت را مطالعه کنید یا مروری برنحوه فعالیت در مشاوره مدیریت داشته باشید همچنین می‌توانید با بررسی قابلیت‌ها و حوزه‌های تخصصی نگاهی به رویکرد در ارائه مشاوره مدیریت در صنایع گوناگون بیندازید قابلیت‌های ویژه طراحی سازمان و ساختارطراحی سازمان و ساختار ادغام و تملیکادغام و تملیک توسعه شرکت‌های چند کسب‌وکارهتوسعه شرکت‌های چند کسب‌وکاره برنامه ریزی استراتژیکبرنامه ریزی استراتژیک حوزه های تخصصی نفت ، گاز و پتروشیمینفت ، گاز و پتروشیمی برق و نیروبرق و نیرو صنایع معدنیصنایع معدنی پیمانکاریپیمانکاری سایر حوزه های صنعتیسایر حوزه های صنعتی

.یادداشت های اخیر .
. چگونه یک مشاور برای ایجاد بیزینس انتخاب کنیم؟
برای شروع یک کسب و کار و تبدیل یک ایده به یک استارتاپ یا کسب وکار واقعی شاید مطالب زیادی وجود داشته باشد ، اما کمتر به این موضوع پرداخته شده است که اگر بخواهیم از یک مشاور برای شروع کسب و کار و بیزینس خودمان کمک بگیریم ، چگونه یک مشاور خوب را برای موفقیت انتخاب کنیم ؟ سعی دارم در این یادداشت ، نکاتی را با هم مرورکنیم که کمک می...
مطالعه این مطلب

« مهران محمدی » مدرس کسب و کار



توسعه فردی

بازاریابی

اتاق فکر

توسعه-کسب-و-کار

کسب و کار

مشاوره-کسب-و-کار

اقتصاد رفتاری

مشاوره-مدیریت

دوره های آموزشی

خواندنی تر یادداشت های اخیر پادکست ها رویدادها
پادکست ها
.تعهد منابع انسانی
یکی از مهمترین سرمایه های یک کسب و کار ، منابع انسانی آن است ، شاید بتوان به جرات گفت که منابع زیادی در کسب و کارها گاه به اشتباه صرف نظارت ، هماهنگی پرسنل و یا جبران ترک یک پرسنل می شود .شاید دیدگاه اشتباه که پرسنل صرفا کسب درآمد وارد مجموعه شما شده اند درصد زیادی از مشکلات را رقم می زند . همیشه این جمله کتاب تئوری مدیریت را دوست داشتم : "مشارکت ایجاد تعهد می کند " و این جمله را من اضافه می کنم که : "احساس تعلق نتیجه احساس شراکت است". هنگامی که پرسنل ما احساس می کند که نظر و عقیده او نیز در ش... [مطالعه]

. مهران محمدی در توسعه کسب و کار . توسعه کسب و کار



.Participation trading, hangout marketing!
In marketing doctrine, the goal and the result is to shape the market and attract customers with the aim of purchasing, and for this purpose, customer relationship management, advertising and other customer-related elements are in the service of marketing to attract, maintain and maintain the customer! But issues such as customer resistance to advertising, people`s intelligence in discovering the game behind marketing strategies and accepting marketing strategies, and reducing the creativity ... [Read More]

. Mehran Mohammadi . Business Development



  • چرا و چگونه باید از آدمها و ساختارهای بد و نامناسب دوری کنیم ؟
  • اتصال به بخش های فعال بازار برای رونق کسب و کار
  • رویکرد کسب و کارها در ادامه سال 98
  • چگونه شرایط بازار را پیش بینی کنیم ؟
  • بقای کسب و کار در شرایط فعلی اقتصادی
  • ارزش پیشنهادی در کسب و کار و ارتباطات فردی
  • هدف - انگیزه - تغییر در توسعه فردی
[پادکست ها ... ]
. یادداشت های کوتاه .

»_ نادان بودن ، گاه دانایی است ! عامه بودن ، گاه هوشمندی است ! وقتی بیشتر بدانید و حالا بخواهید حتی دانسته ها را تجربه کنید با قشر زیادی از جامعه مواجه خواهید شد که گاه کلمات را درک نمی کنند چه رسد به نگرش ! پس سعی می کنید آنرا منتشر کنید ، بالاجبار تلاش می کنید که آنها را بگویید ، تبدیل به دیوانه ای حراف خواهید شد ! اینجاست که تبدیل به دانایانی خاص که کسی ترجیح نمی دهد شما را بپذیرد چرا که "هراس از تغییر خود" از "حقیقت" هم قوی تر است . گوشه گیر خواهید شد و یک آدم اشتباه خواهید شد در جمع یاران و اغیار ! خیلی غر زدم و منفی نگاه کردم خواستم بگویم غالب مخاطبان ، مشتریان و ... قرار نیست و حق دارند که ارائه شما را نفهمند و نخواهند ! این نه اشتباه آنهاست و نه شما چیز بدی ارائه می دهید ! این تغییر فازی است که فکر می کنیم سریع هم می تواند رخ دهد ! این هنر شماست که این مسیر را از طبقه زیر زمین به پنت هاوس خودتان ببرید ، تحمل نور خورشید برای کسی که سالهاست در زیر زمین خوابیده بوده زننده است ، کور می شود ! آدم کور ، نور را هم نمی فهمد ، برایش درد آور است . مهران محمدی

»_ از سهم درآمد دولتی بگریزیم ؟ غالب کسب و کارهای متوسط و بزرگ بخشی از درآمد هایشان را از جانب سازمانها و شرکت ها و در واقع مشتریان غیر خصوصی (دولتی ، شبه دولتی ، خصولتی و ... ) بدست می آورند ، اما پارادایم درآمد دولتی تغییر کرده است ، شاید به عقیده برخی دوستان ، این بخش درآمد وقتی وجود دارد پس باید از آن بهره برد ، تا حدودی موافقم اما یک شرط را در نظر می گیرم . اگر تا پایان شهریور آماده جدا شدن از آنها باشید و جایگزین هایی برای درآمد غیر خصوصی پیدا کرده اید . بله ، پارادایم تغییر کرده و شما باید این اتصال را قطع کنید و آن هم به دلیل اینکه دو شکل از تاخیر شما را تهدید می کند : اولی تاخیر در پرداخت و دومی تاخیر در اطلاع رسانی ! باید بپذیریم که بخش های غیر خصوصی این دو تاخیر را در ساختار خود دارند ، این تاخیر ها اولی به ضعیف شدن شما می انجامد و دومی که خطرناک تر است ، فرصتی برای هماهنگ شدن به شما نمی دهد . تاخیر در پرداخت ها چون جریان نقدینگی کوتاه مدت شما را هدف قرار داده موجب ضعیف شدن شما در بلند مدت خواهد شد و دومی با توجه به اینکه نیاز دارید با شرایط جدید هماهنگ شوید تا از بین نروید ، چون به این درآمد و فعالیت وابسته هستید ، موجب می شود که تغییر در تقاضای ایشان و یا حذف شما بخاطر اولویت پایین نیازمندی هایشان موجب شود که دچار بحرانی شوید که فرصت کمی برای رفع آن خواهید داشت . قصه کسب و کارهایی که نیازهای استراتژیک و مهم و با اولویت بالا را تامین می کنند جداست ، البته آنها هم در بلند مدت از معوقات آسیب خواهند دید . مهران محمدی