جستجو برای حوزه های مشاوره مدیریت:


مشاوره مدیریت چیست
چگونه مشاور مدیریت شویم
رزومه شرکت مشاوره مدیریت
رشته مشاور مدیریت
وظایف مشاور
شرح وظایف مشاور مدیریت
شرح وظایف مشاور مدیر عامل
شرکت مشاوره مدیریت
گروه به منظور توسعه متوازن و تعالی نظامهای مدیریتی خود و دستیابی به اهداف استراتژیک تعیین شده، اقدام به تاسیس شرکت مشاوره مدیریت نموده است این شرکت وظایفی همچون ارتقاء هم افزایی، بهبود سطح تعالی سازمان، افزایش توان رقابت پذیری بین المللی و نهادینه سازی روشهای نوین مدیریت را در سطح گروه بر عهده دارد برخورداری از مشاورۀ تخصصیِ مستمر در حوزه‌های سازمانی و مدیریتی در درون گروه منجر به تاسیس شرکت مشاوره مدیریت در مرداد شد این شرکت در ارائه مشاورۀ مدیریت و ارائۀ راهکارهای سیستمی مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات در سطح سازمان‌ها تخصص دارد توسعۀ متوازن و تعالی نظام‌های مدیریتی در کنارِ بهبود سطح تعالی سازمان، افزایش توان رقابت‌پذیری بین‌المللی و نهادینه‌سازی روش‌های نوین مدیریت بر عهدۀ این شرکت است ایجاد هماهنگی میان نظام‌های مدیریتی در سطح گروه، کمک به اعمال سیاست‌های سازمانی و ارتقاء هماهنگ و متوازنِ شرکت‌های گروه ، بومی‌سازی روش‌های مدیریتی برای رسیدن به نظام منحصر به ، استفادۀ حداکثری از ظرفیت‌های مدیریتی گروه از دیگر اهدافِ ایجاد این شرکت بوده است در سال‌های گذشته، ارائۀ مجموعه‌ای از خدمات و محصولات در حوزه‌های مختلف با موضوع «سازمان و مدیریت» و همچنین «فن‌آوری اطلاعات» به شرکت‌های گروه یا دیگر شرکت‌های داخل کشور، ایجادِ طرح جامع، یکپارچه و منسجم سیستم‌ها و فرآیندهای مدیریتی در شرکت‌های گروه و ثبت تجارب موفق و مدیریت دانش در تطابق با استانداردهای روز دنیا، از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت بوده است مرکز رافسیس ‌ نیز در راستای یکپارچه‌سازی مدیریت کسب و کار، فرآیندها، منابع و سیستم‌های اطلاعاتی در سطح گروه ، به شرکت مشاوره مدیریت ملحق شد تا نسبت به ارائۀ خدمات مشترک و پیاده‌سازی سیستم‌های مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات اقدام نماید برخی دستاوردهای شركت مشاورۀ مدیریت اجرای پروژه‌های اجرای بیش از پروژۀ مهندسی ارزش برنامه‌ریزی راهبردی با هدفِ رسوب دانش و تجربۀ پروژه در سطح گروه راه‌اندازی کارگروه فرهنگی پیشبرد مسئولیت‌های اجتماعی مدیریت فرآیندها اجرای ارزیابی‌های کیفی توسعۀ تعالی سازمانی پیشبرد طرح‌های مالی و اقتصادی

مشاوره مدیریت چیست

چگونه مشاور مدیریت شویم

رزومه شرکت مشاوره مدیریت

رشته مشاور مدیریت

وظایف مشاور

شرح وظایف مشاور مدیریت

شرح وظایف مشاور مدیر عامل

شرکت مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت، یکی از کارکردهای اصلی گروه پژوهشی صنعتی برای تحقق رسالت آن مبنی بر توانمندسازی مدیران و سازمان‌های ایرانی برای رقابت در کلاس جهانی است با این رویکرد، مشاوره مدیریت را به عنوان راهکاری برای توانمندسازی شرکت‌های ایرانی و افزایش قابلیت‌ها و رقابت‌پذیری آنها می‌داند و تلاش می‌کند تا با ارائه مشاوره‌های تخصصی، جلب مشارکت سازمان‌ها در طی مسیر مشاوره، پرهیز از کلی‌گویی و شناخت دقیق نیاز و مسئله‌های سازمان این امر را تحقق بخشد گروه پژوهشی صنعتی حوزه فعالیت تخصصی خود در مشاوره مدیریت را بر استراتژی متمرکز ساخته است و در این حوزه به ارائه خدماتی از قبیل برنامه‌ریزی استراتژیک و پیاده‌سازی استراتژی، توسعه استراتژی و طراحی ساختار برای شرکت‌های چند کسب‌وکاره هلدینگ ، طراحی سازمان و ساختار و مدیریت فرایند ادغام و تملیک می‌پردازد به علاوه، به واسطه حضور موسسه مدیریت پروژه در میان شرکت‌های مستقل زیرمجموعه گروه ، حوزه مدیریت پروژه نیز در زمره قابلیت‌های تخصصی در مشاوره مدیریت، قرار دارد گروه پژوهشی صنعتی با تکیه بر این اصول و به‌کارگیری تیمی از مشاوران متخصص در طی یک دهه گذشته در قریب به صد سازمان به ارائه خدمات مشاوره مدیریت پرداخته و آنها را در مسیر ارتقای توانمندی‌ها و قابلیت‌‌های استراتژیک همراهی کرده است برای آشنایی بیشتر با رویکرد در مشاوره مدیریت می‌توانید فایل سوابق در مشاوره مدیریت را مطالعه کنید یا مروری برنحوه فعالیت در مشاوره مدیریت داشته باشید همچنین می‌توانید با بررسی قابلیت‌ها و حوزه‌های تخصصی نگاهی به رویکرد در ارائه مشاوره مدیریت در صنایع گوناگون بیندازید قابلیت‌های ویژه طراحی سازمان و ساختارطراحی سازمان و ساختار ادغام و تملیکادغام و تملیک توسعه شرکت‌های چند کسب‌وکارهتوسعه شرکت‌های چند کسب‌وکاره برنامه ریزی استراتژیکبرنامه ریزی استراتژیک حوزه های تخصصی نفت ، گاز و پتروشیمینفت ، گاز و پتروشیمی برق و نیروبرق و نیرو صنایع معدنیصنایع معدنی پیمانکاریپیمانکاری سایر حوزه های صنعتیسایر حوزه های صنعتی

.یادداشت های اخیر .
. چگونه یک مشاور برای ایجاد بیزینس انتخاب کنیم؟
برای شروع یک کسب و کار و تبدیل یک ایده به یک استارتاپ یا کسب وکار واقعی شاید مطالب زیادی وجود داشته باشد ، اما کمتر به این موضوع پرداخته شده است که اگر بخواهیم از یک مشاور برای شروع کسب و کار و بیزینس خودمان کمک بگیریم ، چگونه یک مشاور خوب را برای موفقیت انتخاب کنیم ؟ سعی دارم در این یادداشت ، نکاتی را با هم مرورکنیم که کمک می...
مطالعه این مطلب

« مهران محمدی » مدرس کسب و کار



توسعه فردی

بازاریابی

اتاق فکر

توسعه-کسب-و-کار

کسب و کار

مشاوره-کسب-و-کار

اقتصاد رفتاری

مشاوره-مدیریت

دوره های آموزشی

خواندنی تر یادداشت های اخیر پادکست ها رویدادها
پادکست ها
.پارادایم جدید کسب و کار ، تجارت توجه
25 درصد از کل هزینه تبلیغات جهان به گوگل و فیسبوک می رسد بر اساس اطلاعاتی در سالهای گذشته از مرکز اطلاعات فنی ایران ، صدا و سیما با 34.4 درصد بیشترین سهم را در بین ابزارهاى تبلیغى موثر بررویکرد مصرف کنندگان ایرانى در هنگام خرید کالا و خدمات داشته است. خانواده، دوستان و آشنایان با اختلاف اندک یعنى 34 درصد از این لحاظ در رتبه دوم قرار گرفته و مطبوعات نیز با تنها 10.2 درصد رده سوم را به خود اختصاص دادند در امریکا نیز در گذشته در میان انواع مختلف رسانه ها، تلویزیون به عنوان یکی از رسانه های تاثیر گ... [مطالعه]

. مهران محمدی در تجارت اجتماعی . توسعه کسب و کار



.Participation trading, hangout marketing!
In marketing doctrine, the goal and the result is to shape the market and attract customers with the aim of purchasing, and for this purpose, customer relationship management, advertising and other customer-related elements are in the service of marketing to attract, maintain and maintain the customer! But issues such as customer resistance to advertising, people`s intelligence in discovering the game behind marketing strategies and accepting marketing strategies, and reducing the creativity ... [Read More]

. Mehran Mohammadi . Business Development



  • چرا و چگونه باید از آدمها و ساختارهای بد و نامناسب دوری کنیم ؟
  • اتصال به بخش های فعال بازار برای رونق کسب و کار
  • رویکرد کسب و کارها در ادامه سال 98
  • چگونه شرایط بازار را پیش بینی کنیم ؟
  • بقای کسب و کار در شرایط فعلی اقتصادی
  • ارزش پیشنهادی در کسب و کار و ارتباطات فردی
  • هدف - انگیزه - تغییر در توسعه فردی
[پادکست ها ... ]
. یادداشت های کوتاه .

»_به نظرم اگر قرار باشد کسب و کاری هوشمندانه و نوین و منطبق بر عصر امروز و با نگاهی به آینده طراحی شود ، بهتر است در حوزه تولید به این متکی باشیم که بخشی از تولیدات ما یا همه ی آن را خود مشتریان برای خود یا باقی مشتریان تولید کنند . شاید در نگاه اول سخت یا حتی غیر ممکن هم برسد اما فرآیند تولید ، همه اش اجرا و اسمبل نیست و صد البته سهم بیشتر آن قبل از تولید است . در نگرش کسب و کار نوین ، کسب و کارها دیوار ندارند ، مشتریان درون کسب و کار هستند ، طراحی ، تصمیم گیری و به طول کلی مشارکت به درصدها و ترکیب های مختلف کسب و کارها و حتی مدل آنرا شکل می دهند . هوشمندانه ترین مدیریت کسب و کار ، این است که ساختار کسب و کار شما را مشتریان شکل دهند ، آنها خود متعهد می شوند ، مشارکت می کنند ، حمایت می کنند و همه اینها احساس تعلقی است که مدل کسب و کار ما ایجاد کرده است . مهران محمدی

»_چگونه مشتری با ما همراه شود ! اگر کسب و کار خود را شبیه یک بازی بدانیم آنوقت مشتریان و ما بازیکنان و روال ها ی ما قوانین بازی است ، نکته اصلی هم همین قوانین بازی است ، وقتی بازیکنان قوانین بازی را به شکل خوبی دریافته و یادگرفته باشند بازی یک بازی برد – برد است و منافع هر دو سوی بازی مرتفع و حداکثری می شود . در این میان اگر یک طرف بازی قوانین را نداند و منافع اش مرتفع نشود و به قولی ببازد چه ؟ این همان مشکل و تنش هایی است که در ارتباط با مشتریان رخ می دهد . کسب و کاری که صد البته باید به منافع و بقای خود فکر کند و مشتری ای که احساس می کند باخته است و باید حداقل کمترین ضرر را متحمل شود . با این نگرش ، شناخت و اگاهی مشتری از روال کسب و کار (قوانین بازی) موجب می شود که تعامل با شما را یک بازی برد برد ببیند و تمایل به ادامه بازی داشته باشد ، چراکه منافع او با محاسباتی که انجام داده حداکثری و سود است و خود را برنده بازی می داند . مهران محمدی