جستجو برای حوزه های مشاوره مدیریت:


مشاوره مدیریت چیست
چگونه مشاور مدیریت شویم
رزومه شرکت مشاوره مدیریت
رشته مشاور مدیریت
وظایف مشاور
شرح وظایف مشاور مدیریت
شرح وظایف مشاور مدیر عامل
شرکت مشاوره مدیریت
مشاوره مدیریتی و سازمانی صفحه اصلی درباره ما اخبار خدمات تجارب اجرا گواهی های آموزشی باشگاه دانشی تماس با ما سبد محصولات شرکت مشاوره مدیریت شرکت مشاوره مدیریت داشبورد مدیریتی جاری سازی استراتژی ها و برنامه ریزی عملیاتی و شاخص گذاری سازمانی اصول مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ انواع رویکردهای تدوین استراتژی چیست؟ ترجمه و شکست اهداف و استراتژی ها به لایه عملیاتی چگونه است؟ طراحی و استقرار نظام استراتژیک اصول مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ انواع رویکردهای تدوین استراتژی چیست؟ ترجمه و شکست اهداف و استراتژی ها به لایه عملیاتی چگونه است؟ ایجاد داشبوردهای مدیریتی و هوشمند سازی سازمانی بررسی سهل و سریع نتایج حاصل از اجرای استراتژی های بازاریابی خود بر فروش تحلیل سریع وضعیت فروش، رفتار مشتریان و دیگر جنبه های سازمان اتصال های سازمان مستقیما به سیستم های عملیاتی تعالی سازمانی چگونه سازمان خود را برای ارزیابی و استقرار مدل آماده کنیم؟ چگونه برای سازمان خود نقشه راه تعالی ترسیم کنیم؟ عارضه یابی و تحلیل عملکرد سازمانی ارزیابی و توسعه مدیران و کارکنان روش ها و فنون ارزیابی هدفگذاری فردی و ارزیابی عملکرد اصلاح فنی نظام حقوق و دستمزد و طبقه بندی مشاغل آشنایی فنی با قوانین کار و امور اجتماعی ارزیابی و توسعه فرهنگ سازمانی مولفه های فرهنگ ساز کدامند؟ آیا فرهنگ و نوع آن بر عملکرد و موفقیت سازمان ما تاثیر دارد؟ چگونه فرهنگ سازمان مان را سنجش و پایش کنیم؟ ما برای توسعه و پویایی به چه نوع فرهنگی در سازمان مان نیاز دایم؟ ارزیابی و توسعه سبک رهبری وظایف کلیدی رهبران سازمانی چیست؟ تفاوت های رهبری با مدیریت کدام است؟ انواع سبک های رهبری سازمانی چیست و چگونه اندازه گیری می شود؟ مدیریت تکنولوژی تکنولوژی ها در ارزش آفرینی سازمان ها تا چه حد تاثیرگذار هستند؟ آیا میتوان تکنولوژی را در بخشی از استراتژی کلان سازمان ها مدنظر قرار داد؟ سازمان های تکنولوژی بنیان چه سازمان هایی هستند؟ معماری سازمانی و راهکارهای سازمانی یکپارچه بازمهندسی فرایندهای سازمانی توسعه کسب و کار در فضای دیجیتال بازاریابی دیجیتال چیست؟ پلتفرم های اصلی بازاریابی دیجیتال کدام است؟ مزیت های بازاریابی دیجیتال دیجیتال مارکتینگ ابزاری کارآمد برای روابط عمومی ارزیابی و مدیریت عملکرد کارکنان مدل کسب و کار و برنامه ریزی کسب و کار سیستم های اجرایی تولید چه راه حلی جهت کنترل تولید در شرایط تولید متنوع در دسترس است؟ چگونه می توان یک محصول را از زمان شروع تولید تا زمان تحویل به مشتری ردیابی کرد؟ بازخورد مشتریان دانلود کاتالوگ خدمات دانلود کاتالوگ خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ ارزیابی و توسعه فرهنگ سازمانی مدیریت تکنولوژی جاری سازی استراتژی ها و برنامه ریزی عملیاتی نظام جامع منابع انسانی داشبورد مدیریت خدمات تخصصی کانون های ارزیابی و توسعه مدیران و کارکنان نظام جامع تعالی سازمانی بر اساس مدل سیستم های اجرایی تولید مدیریت ریسک ارزیابی و تعالی منابع انسانی عارضه یابی و تحلیل عملکرد سازمانی گواهینامه ایزو در حوزه مشاوره اشاعه مطالب با ذکر منبع بلا مانع میباشد شرکت مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت چیست

چگونه مشاور مدیریت شویم

رزومه شرکت مشاوره مدیریت

رشته مشاور مدیریت

وظایف مشاور

شرح وظایف مشاور مدیریت

شرح وظایف مشاور مدیر عامل

شرکت مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت، یکی از کارکردهای اصلی گروه پژوهشی صنعتی برای تحقق رسالت آن مبنی بر توانمندسازی مدیران و سازمان‌های ایرانی برای رقابت در کلاس جهانی است با این رویکرد، مشاوره مدیریت را به عنوان راهکاری برای توانمندسازی شرکت‌های ایرانی و افزایش قابلیت‌ها و رقابت‌پذیری آنها می‌داند و تلاش می‌کند تا با ارائه مشاوره‌های تخصصی، جلب مشارکت سازمان‌ها در طی مسیر مشاوره، پرهیز از کلی‌گویی و شناخت دقیق نیاز و مسئله‌های سازمان این امر را تحقق بخشد گروه پژوهشی صنعتی حوزه فعالیت تخصصی خود در مشاوره مدیریت را بر استراتژی متمرکز ساخته است و در این حوزه به ارائه خدماتی از قبیل برنامه‌ریزی استراتژیک و پیاده‌سازی استراتژی، توسعه استراتژی و طراحی ساختار برای شرکت‌های چند کسب‌وکاره هلدینگ ، طراحی سازمان و ساختار و مدیریت فرایند ادغام و تملیک می‌پردازد به علاوه، به واسطه حضور موسسه مدیریت پروژه در میان شرکت‌های مستقل زیرمجموعه گروه ، حوزه مدیریت پروژه نیز در زمره قابلیت‌های تخصصی در مشاوره مدیریت، قرار دارد گروه پژوهشی صنعتی با تکیه بر این اصول و به‌کارگیری تیمی از مشاوران متخصص در طی یک دهه گذشته در قریب به صد سازمان به ارائه خدمات مشاوره مدیریت پرداخته و آنها را در مسیر ارتقای توانمندی‌ها و قابلیت‌‌های استراتژیک همراهی کرده است برای آشنایی بیشتر با رویکرد در مشاوره مدیریت می‌توانید فایل سوابق در مشاوره مدیریت را مطالعه کنید یا مروری برنحوه فعالیت در مشاوره مدیریت داشته باشید همچنین می‌توانید با بررسی قابلیت‌ها و حوزه‌های تخصصی نگاهی به رویکرد در ارائه مشاوره مدیریت در صنایع گوناگون بیندازید قابلیت‌های ویژه طراحی سازمان و ساختارطراحی سازمان و ساختار ادغام و تملیکادغام و تملیک توسعه شرکت‌های چند کسب‌وکارهتوسعه شرکت‌های چند کسب‌وکاره برنامه ریزی استراتژیکبرنامه ریزی استراتژیک حوزه های تخصصی نفت ، گاز و پتروشیمینفت ، گاز و پتروشیمی برق و نیروبرق و نیرو صنایع معدنیصنایع معدنی پیمانکاریپیمانکاری سایر حوزه های صنعتیسایر حوزه های صنعتی

.یادداشت های اخیر .
. چگونه یک مشاور برای ایجاد بیزینس انتخاب کنیم؟
برای شروع یک کسب و کار و تبدیل یک ایده به یک استارتاپ یا کسب وکار واقعی شاید مطالب زیادی وجود داشته باشد ، اما کمتر به این موضوع پرداخته شده است که اگر بخواهیم از یک مشاور برای شروع کسب و کار و بیزینس خودمان کمک بگیریم ، چگونه یک مشاور خوب را برای موفقیت انتخاب کنیم ؟ سعی دارم در این یادداشت ، نکاتی را با هم مرورکنیم که کمک می...
مطالعه این مطلب

« مهران محمدی » مدرس کسب و کار



توسعه فردی

بازاریابی

اتاق فکر

توسعه-کسب-و-کار

کسب و کار

مشاوره-کسب-و-کار

اقتصاد رفتاری

مشاوره-مدیریت

دوره های آموزشی

خواندنی تر یادداشت های اخیر پادکست ها رویدادها
پادکست ها
.کسب و کارها سبک تر و چابک تر ، صفحه دوم پارادایم تحول
به لطف بحران کرونا ، کسب و کار ها تجربه خاصی از دورکاری و تطبیق با شرایط را درک کردند . تجربه ای که پر از فرصت هایی از جنس زمان است و شامل تامل و ساختن از ابتدای آنچه به آن عادت داشتیم نیز می شود. محدودیت ها و قوانین جدید ، سریعتر از آنچه فکر می کردیم ما را مجبور به تغییر کردند . تغییری که شاید زمانی در مقام توسعه و آینده نگری بود ، حالا تبدیل به یک ضرورت شده است . کسب و کار ها مجبور به کوچک سازی به دلیل کوچک شدن بازار شدند ، برونسپاری داخلی در کسب و کار ها به واسطه دورکاری تجربه شد ، عدم ... [مطالعه]

. مهران محمدی در توسعه کسب و کار . توسعه کسب و کار



.Participation trading, hangout marketing!
In marketing doctrine, the goal and the result is to shape the market and attract customers with the aim of purchasing, and for this purpose, customer relationship management, advertising and other customer-related elements are in the service of marketing to attract, maintain and maintain the customer! But issues such as customer resistance to advertising, people`s intelligence in discovering the game behind marketing strategies and accepting marketing strategies, and reducing the creativity ... [Read More]

. Mehran Mohammadi . Business Development



  • چرا و چگونه باید از آدمها و ساختارهای بد و نامناسب دوری کنیم ؟
  • اتصال به بخش های فعال بازار برای رونق کسب و کار
  • رویکرد کسب و کارها در ادامه سال 98
  • چگونه شرایط بازار را پیش بینی کنیم ؟
  • بقای کسب و کار در شرایط فعلی اقتصادی
  • ارزش پیشنهادی در کسب و کار و ارتباطات فردی
  • هدف - انگیزه - تغییر در توسعه فردی
[پادکست ها ... ]
. یادداشت های کوتاه .

»_چگونه مشتری با ما همراه شود ! اگر کسب و کار خود را شبیه یک بازی بدانیم آنوقت مشتریان و ما بازیکنان و روال ها ی ما قوانین بازی است ، نکته اصلی هم همین قوانین بازی است ، وقتی بازیکنان قوانین بازی را به شکل خوبی دریافته و یادگرفته باشند بازی یک بازی برد – برد است و منافع هر دو سوی بازی مرتفع و حداکثری می شود . در این میان اگر یک طرف بازی قوانین را نداند و منافع اش مرتفع نشود و به قولی ببازد چه ؟ این همان مشکل و تنش هایی است که در ارتباط با مشتریان رخ می دهد . کسب و کاری که صد البته باید به منافع و بقای خود فکر کند و مشتری ای که احساس می کند باخته است و باید حداقل کمترین ضرر را متحمل شود . با این نگرش ، شناخت و اگاهی مشتری از روال کسب و کار (قوانین بازی) موجب می شود که تعامل با شما را یک بازی برد برد ببیند و تمایل به ادامه بازی داشته باشد ، چراکه منافع او با محاسباتی که انجام داده حداکثری و سود است و خود را برنده بازی می داند . مهران محمدی

»_یکی از انگیزه های قویی که در انسانها می توان خلق کرد که مدتها آنها را درگیر خود کند ، "اجبار" است . بله ، آدمی که مجبور است کاری را برخلاف میل اش انجام دهد ، به شدت به دنبال گریز از آن است ، ولو برای یک لحظه کوتاه که حس خوشایند داشته باشد . اگر جایی در کسب و کارتان وجود دارد که مشتری مجبور است کاری را برخلاف خواسته اش انجام دهد ، منتظر رقیبی باشید که آنرا به دلخواه مشتری انجام دهد . چرا که رقبای هوشمند آنچه دیگران عرضه نمی کنند را برای رقابت عرضه می کنند . در حوزه شناختی و رفتاری ، دو نوع انگیزه را می توان متصور بود منفی و مثبت ، گاهی شما بر حسب سیاست و استراتژی خود درآمد خود را منوط به نیاز و اجبار مشتری قرار می دهید و گاه هوشمندانه آنرا بر انگیزه لذت پایه ریزی می کنید . قطعا اولی سست تر و ریسک پذیر تر است . مهران محمدی