جستجو برای حوزه های مشاوره مدیریت:


مشاوره مدیریت چیست
چگونه مشاور مدیریت شویم
رزومه شرکت مشاوره مدیریت
رشته مشاور مدیریت
وظایف مشاور
شرح وظایف مشاور مدیریت
شرح وظایف مشاور مدیر عامل
شرکت مشاوره مدیریت
مشاوره مدیریتی و سازمانی صفحه اصلی درباره ما اخبار خدمات تجارب اجرا گواهی های آموزشی باشگاه دانشی تماس با ما سبد محصولات شرکت مشاوره مدیریت شرکت مشاوره مدیریت داشبورد مدیریتی جاری سازی استراتژی ها و برنامه ریزی عملیاتی و شاخص گذاری سازمانی اصول مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ انواع رویکردهای تدوین استراتژی چیست؟ ترجمه و شکست اهداف و استراتژی ها به لایه عملیاتی چگونه است؟ طراحی و استقرار نظام استراتژیک اصول مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ انواع رویکردهای تدوین استراتژی چیست؟ ترجمه و شکست اهداف و استراتژی ها به لایه عملیاتی چگونه است؟ ایجاد داشبوردهای مدیریتی و هوشمند سازی سازمانی بررسی سهل و سریع نتایج حاصل از اجرای استراتژی های بازاریابی خود بر فروش تحلیل سریع وضعیت فروش، رفتار مشتریان و دیگر جنبه های سازمان اتصال های سازمان مستقیما به سیستم های عملیاتی تعالی سازمانی چگونه سازمان خود را برای ارزیابی و استقرار مدل آماده کنیم؟ چگونه برای سازمان خود نقشه راه تعالی ترسیم کنیم؟ عارضه یابی و تحلیل عملکرد سازمانی ارزیابی و توسعه مدیران و کارکنان روش ها و فنون ارزیابی هدفگذاری فردی و ارزیابی عملکرد اصلاح فنی نظام حقوق و دستمزد و طبقه بندی مشاغل آشنایی فنی با قوانین کار و امور اجتماعی ارزیابی و توسعه فرهنگ سازمانی مولفه های فرهنگ ساز کدامند؟ آیا فرهنگ و نوع آن بر عملکرد و موفقیت سازمان ما تاثیر دارد؟ چگونه فرهنگ سازمان مان را سنجش و پایش کنیم؟ ما برای توسعه و پویایی به چه نوع فرهنگی در سازمان مان نیاز دایم؟ ارزیابی و توسعه سبک رهبری وظایف کلیدی رهبران سازمانی چیست؟ تفاوت های رهبری با مدیریت کدام است؟ انواع سبک های رهبری سازمانی چیست و چگونه اندازه گیری می شود؟ مدیریت تکنولوژی تکنولوژی ها در ارزش آفرینی سازمان ها تا چه حد تاثیرگذار هستند؟ آیا میتوان تکنولوژی را در بخشی از استراتژی کلان سازمان ها مدنظر قرار داد؟ سازمان های تکنولوژی بنیان چه سازمان هایی هستند؟ معماری سازمانی و راهکارهای سازمانی یکپارچه بازمهندسی فرایندهای سازمانی توسعه کسب و کار در فضای دیجیتال بازاریابی دیجیتال چیست؟ پلتفرم های اصلی بازاریابی دیجیتال کدام است؟ مزیت های بازاریابی دیجیتال دیجیتال مارکتینگ ابزاری کارآمد برای روابط عمومی ارزیابی و مدیریت عملکرد کارکنان مدل کسب و کار و برنامه ریزی کسب و کار سیستم های اجرایی تولید چه راه حلی جهت کنترل تولید در شرایط تولید متنوع در دسترس است؟ چگونه می توان یک محصول را از زمان شروع تولید تا زمان تحویل به مشتری ردیابی کرد؟ بازخورد مشتریان دانلود کاتالوگ خدمات دانلود کاتالوگ خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ ارزیابی و توسعه فرهنگ سازمانی مدیریت تکنولوژی جاری سازی استراتژی ها و برنامه ریزی عملیاتی نظام جامع منابع انسانی داشبورد مدیریت خدمات تخصصی کانون های ارزیابی و توسعه مدیران و کارکنان نظام جامع تعالی سازمانی بر اساس مدل سیستم های اجرایی تولید مدیریت ریسک ارزیابی و تعالی منابع انسانی عارضه یابی و تحلیل عملکرد سازمانی گواهینامه ایزو در حوزه مشاوره اشاعه مطالب با ذکر منبع بلا مانع میباشد شرکت مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت چیست

چگونه مشاور مدیریت شویم

رزومه شرکت مشاوره مدیریت

رشته مشاور مدیریت

وظایف مشاور

شرح وظایف مشاور مدیریت

شرح وظایف مشاور مدیر عامل

شرکت مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت، یکی از کارکردهای اصلی گروه پژوهشی صنعتی برای تحقق رسالت آن مبنی بر توانمندسازی مدیران و سازمان‌های ایرانی برای رقابت در کلاس جهانی است با این رویکرد، مشاوره مدیریت را به عنوان راهکاری برای توانمندسازی شرکت‌های ایرانی و افزایش قابلیت‌ها و رقابت‌پذیری آنها می‌داند و تلاش می‌کند تا با ارائه مشاوره‌های تخصصی، جلب مشارکت سازمان‌ها در طی مسیر مشاوره، پرهیز از کلی‌گویی و شناخت دقیق نیاز و مسئله‌های سازمان این امر را تحقق بخشد گروه پژوهشی صنعتی حوزه فعالیت تخصصی خود در مشاوره مدیریت را بر استراتژی متمرکز ساخته است و در این حوزه به ارائه خدماتی از قبیل برنامه‌ریزی استراتژیک و پیاده‌سازی استراتژی، توسعه استراتژی و طراحی ساختار برای شرکت‌های چند کسب‌وکاره هلدینگ ، طراحی سازمان و ساختار و مدیریت فرایند ادغام و تملیک می‌پردازد به علاوه، به واسطه حضور موسسه مدیریت پروژه در میان شرکت‌های مستقل زیرمجموعه گروه ، حوزه مدیریت پروژه نیز در زمره قابلیت‌های تخصصی در مشاوره مدیریت، قرار دارد گروه پژوهشی صنعتی با تکیه بر این اصول و به‌کارگیری تیمی از مشاوران متخصص در طی یک دهه گذشته در قریب به صد سازمان به ارائه خدمات مشاوره مدیریت پرداخته و آنها را در مسیر ارتقای توانمندی‌ها و قابلیت‌‌های استراتژیک همراهی کرده است برای آشنایی بیشتر با رویکرد در مشاوره مدیریت می‌توانید فایل سوابق در مشاوره مدیریت را مطالعه کنید یا مروری برنحوه فعالیت در مشاوره مدیریت داشته باشید همچنین می‌توانید با بررسی قابلیت‌ها و حوزه‌های تخصصی نگاهی به رویکرد در ارائه مشاوره مدیریت در صنایع گوناگون بیندازید قابلیت‌های ویژه طراحی سازمان و ساختارطراحی سازمان و ساختار ادغام و تملیکادغام و تملیک توسعه شرکت‌های چند کسب‌وکارهتوسعه شرکت‌های چند کسب‌وکاره برنامه ریزی استراتژیکبرنامه ریزی استراتژیک حوزه های تخصصی نفت ، گاز و پتروشیمینفت ، گاز و پتروشیمی برق و نیروبرق و نیرو صنایع معدنیصنایع معدنی پیمانکاریپیمانکاری سایر حوزه های صنعتیسایر حوزه های صنعتی

.یادداشت های اخیر .
. چگونه یک مشاور برای ایجاد بیزینس انتخاب کنیم؟
برای شروع یک کسب و کار و تبدیل یک ایده به یک استارتاپ یا کسب وکار واقعی شاید مطالب زیادی وجود داشته باشد ، اما کمتر به این موضوع پرداخته شده است که اگر بخواهیم از یک مشاور برای شروع کسب و کار و بیزینس خودمان کمک بگیریم ، چگونه یک مشاور خوب را برای موفقیت انتخاب کنیم ؟ سعی دارم در این یادداشت ، نکاتی را با هم مرورکنیم که کمک می...
مطالعه این مطلب

« مهران محمدی » مدرس کسب و کار



توسعه فردی

بازاریابی

اتاق فکر

توسعه-کسب-و-کار

کسب و کار

مشاوره-کسب-و-کار

اقتصاد رفتاری

مشاوره-مدیریت

دوره های آموزشی

خواندنی تر یادداشت های اخیر پادکست ها رویدادها
پادکست ها
.تجارت مشارکت ، بازاریابی پاتوق !
در مکاتب بازاریابی ، هدف و نتیجه ، شکل دهی بازار و جذب مشتریان با هدف خرید است و در راستای این هدف ، مدیریت ارتباط با مشتری ، تبلیغات و دیگر ارکان مرتبط با مشتری در خدمت بازاریابی هستند تا مشتری را جذب ، وفادار و حفظ کند ! اما مسائلی چون مقاومت مشتریان در برابر تبلیغات ، هوشمندی افراد جامعه در کشف بازی پشت استراتژی های بازارایابی و پذیریش راهکارهای بازاریابی و کاهش خلاقیت کسب و کارها برای ارائه راهکارهای جدید ، موثر بودن پارادایم بازاریابی را حداقل در کشور ما کاهش داده است .البته می توان در ... [مطالعه]

. مهران محمدی در تجارت اجتماعی . توسعه کسب و کار



.Participation trading, hangout marketing!
In marketing doctrine, the goal and the result is to shape the market and attract customers with the aim of purchasing, and for this purpose, customer relationship management, advertising and other customer-related elements are in the service of marketing to attract, maintain and maintain the customer! But issues such as customer resistance to advertising, people`s intelligence in discovering the game behind marketing strategies and accepting marketing strategies, and reducing the creativity ... [Read More]

. Mehran Mohammadi . Business Development



  • چرا و چگونه باید از آدمها و ساختارهای بد و نامناسب دوری کنیم ؟
  • اتصال به بخش های فعال بازار برای رونق کسب و کار
  • رویکرد کسب و کارها در ادامه سال 98
  • چگونه شرایط بازار را پیش بینی کنیم ؟
  • بقای کسب و کار در شرایط فعلی اقتصادی
  • ارزش پیشنهادی در کسب و کار و ارتباطات فردی
  • هدف - انگیزه - تغییر در توسعه فردی
[پادکست ها ... ]
. یادداشت های کوتاه .

»_تجارت مشارکت ! شاید ساده ترین راهکار خلق کسب و کار چیدمان و ایجاد ساختار کسب و کار خود بر پایه مفهوم "مشارکت" است و نه محصول ! اینکه ابتدا به دنبال این باشیم که مشتریان را کجا و برای چه دلیلی جمع کنیم تا هر از گاهی به ما توجه یا گوش دهند ؟ پاتوقی که بی مقاومت به آن بیایند و حضور داشته باشند . حال هرچه این حضور و ترافیک بالاتر باشد منبع مشارکت شما غنی تر است . یک جامعه با یک سری خصوصیات مشترک و علایقی مشابه به یک دلیل جمع شدند ، عقلانی است که آدمهایی که علایق و خصوصیات مشابه دارند نیازهای مشابه هم داشته باشند . حالا مشارکت ایشان به کار گرفته می شود ، در طراحی نظر بدهند ، در تولید مشارکت کنند و در عرضه کمک کنند . چه فرقی می کند محصول ، خدمت یا ایده شما چه باشد ، آدمهای زیادی در دنیا وجود دارند که یک نوشیدنی ، خوردنی ساده یا یک بازی ساده را حتما در یک پاتوق انجام می دهند چرا که بزرگترین مهارت یک انسان عادت است . مهران محمدی

»_به نظرم اگر قرار باشد کسب و کاری هوشمندانه و نوین و منطبق بر عصر امروز و با نگاهی به آینده طراحی شود ، بهتر است در حوزه تولید به این متکی باشیم که بخشی از تولیدات ما یا همه ی آن را خود مشتریان برای خود یا باقی مشتریان تولید کنند . شاید در نگاه اول سخت یا حتی غیر ممکن هم برسد اما فرآیند تولید ، همه اش اجرا و اسمبل نیست و صد البته سهم بیشتر آن قبل از تولید است . در نگرش کسب و کار نوین ، کسب و کارها دیوار ندارند ، مشتریان درون کسب و کار هستند ، طراحی ، تصمیم گیری و به طول کلی مشارکت به درصدها و ترکیب های مختلف کسب و کارها و حتی مدل آنرا شکل می دهند . هوشمندانه ترین مدیریت کسب و کار ، این است که ساختار کسب و کار شما را مشتریان شکل دهند ، آنها خود متعهد می شوند ، مشارکت می کنند ، حمایت می کنند و همه اینها احساس تعلقی است که مدل کسب و کار ما ایجاد کرده است . مهران محمدی