مدیران در مدیریت کسب و کار می توانند از بهترین مشاوره استفاده کنند . تجارت اجتماعی یا کسب و کار اجتماعی ، در بازاریابی راهکاری نوین است ، در توسعه و برنامه ریزی کسب و کار بسیار پر سود است . مشاوره های بزرگ در شرکت های بزرگ ، راه گشا است . در تجارت اجتماعی بزرگترین سود ، برترین ، در مدیرانی که مدیریت می دانند ، یک کسب و کار قوی در رقابت می تواند از مشاوره های خوب استفاده کند . حتما می توان در تجارت اجتماعی از راهکارهای نوین بهره برد.
.یادداشت های اخیر .
.هر بازی قانونی دارد ، حتی یک کسب و کار!
در مواجه با کسب و کارها ، همیشه تنش هایی مثل مشتریان نا اگاه ، روالهای غیر موثر ارتباط با مشتری ، هزینه بالای حفظ مشتری و هزینه های آگاه کردن مشتری و ایجاد شناخت متقابل را دیده ام . تنش هایی که عملا بخشی از سرمایه و منابع یک کسب و کار را درگیر می کند . نکته ای که وجود دارد ، عدم تطابق روال های کاری یک کسب و کار با روال های ا...
مطالعه این مطلب

« مهران محمدی » مدرس کسب و کار



توسعه فردی

بازاریابی

اتاق فکر

توسعه-کسب-و-کار

کسب و کار

مشاوره-کسب-و-کار

اقتصاد رفتاری

مشاوره-مدیریت

دوره های آموزشی

در پیاده سازی تجارت اجتماعی می توان کرد. در مدیریت شرکت ، از راهکارهای بازاریابی در کسب و کار می توان استفاده کرد ، مشاوره در تجارت اجتماعی پر سود است ، استراتژی محتوا یا استراتژی مدیریت در بازاریابی مدیریت بازرگانی ، شرکت و توسعه دهنده کسب و کار یا شرکت مشاوره است . توسعه تجارت اجتماعی در شبکه های اجتماعی یا بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی است .
فروش و بازاریابی و توسعه کسب و کار با رویکرد مشاوره و همچنین تجارت اجتماعی در مدیریت و راهبری و توسعه کسب و کار با کمک مشاوره می تواند تجارت اجتماعی را با همراهی بازاریابی و فروش و همچنین مدیریت کسب و کار را پیاده سازی نماید ،
در سازمان مشاوره و اتاق فکر کمک می کند تجارت اجتماعی دیده شود و در مدیریت بازاریابی و یا توسعه و راهبری کسب و کار با نگرش و راهکارهای مشاوره از تجارت اجتماعی به سوی مدیریت یا بازاریابی در کسب و کار به همراه مشاوره توسعه تجارت اجتماعی را تقویت کند . مدیریت بازاریابی یا فروش و بازار و تجارت اجتماعی و شبکه های اجتماعی ، مدیریت شرکت و سازمان ، در استراتژی بازاریابی و توسعه کسب و کار بهترین مشاوره است .
در پیاده سازی تجارت اجتماعی می توان کرد. در مدیریت شرکت ، از راهکارهای بازاریابی در کسب و کار می توان استفاده کرد ، مشاوره در تجارت اجتماعی پر سود است ، استراتژی محتوا یا استراتژی مدیریت در بازاریابی مدیریت بازرگانی ، شرکت و توسعه دهنده کسب و کار یا شرکت مشاوره است . توسعه تجارت اجتماعی در شبکه های اجتماعی یا بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی است .
خواندنی تر یادداشت های اخیر پادکست ها رویدادها
مدیران در مدیریت کسب و کار می توانند از بهترین مشاوره استفاده کنند . تجارت اجتماعی یا کسب و کار اجتماعی ، در بازاریابی راهکاری نوین است ، در توسعه و برنامه ریزی کسب و کار بسیار پر سود است . مشاوره های بزرگ در شرکت های بزرگ ، راه گشا است . در تجارت اجتماعی بزرگترین سود ، برترین ، در مدیرانی که مدیریت می دانند ، یک کسب و کار قوی در رقابت می تواند از مشاوره های خوب استفاده کند . حتما می توان در تجارت اجتماعی از راهکارهای نوین بهره برد.
پادکست ها
برای مشاهده دوره های دیگر به سمت چپ بکشید
  • کارگاه کاربردی تجارت و کسب و کار اجتماعی راهکارهایی نوین برای بقای کسب و کار

    پنج شنبه - 9 اسفند ماه 97 - ساعت 14 الی 17

    [ثبت نام در این دوره]
    معرفی به دوستان
  • بزودی کسب و کار

    کارگاه آموزشی هوش تجاری در کسب و کار

    بزودی اعلام خواهد شد

    [بزودی اعلام خواهد شد]
    معرفی به دوستان
  • بزودی کسب و کار

    تجاری سازی هنر ، چگونه رشته های هنری کسب و کار را شروع کنند؟

    بزودی اعلام خواهد شد

    [بزودی اعلام خواهد شد]
    معرفی به دوستان
.6 قدم برای کسب و کار - قدم اول هزینه اطلاعات
وقتی از تجارت الکترونیک و کسب و کار الکترونیک صحبت می شود غالبا یک تصویر تمام اتوماتیک و تمام اینترنتی را در ذهن ها متصور می شود . اما آیا واقعا اینگونه است ؟ سعی کردم در شش یادداشت با محوریت تجارت الکترونیک به این موضوع بپردازم ، موضوعاتی که غالبا هر کدام می تواند یک مزیت رقابتی و یک ارزش پیشنهادی برای خلق یک کسب و کار باشد . در قدم اول با موضوع هزینه بدست آوردن اطلاعات برای مشتریان است . فرض کنید قرار است یک محصول یا خدمت را خریداری کنید . بر اساس نوع محصول و سطح نیاز به آن ، نیازمند... [مطالعه]

. مهران محمدی در توسعه کسب و کار . توسعه کسب و کار



  • ارزش پیشنهادی در کسب و کار و ارتباطات فردی
  • هدف - انگیزه - تغییر در توسعه فردی
  • هوش هیجانی EQ - قسمت دوم
  • هوش هیجانی EQ - قسمت اول
  • پرسشگری - Questionology - قسمت دوم
  • پرسشگری - Questionology - قسمت اول
[پادکست ها ... ]

ترس نیاز خلق می کند، یک استراتژی ناپایدار اما قوی! نگرانی های افراد بالاترین اولویت را برایشان دارد! برای خلق کسب و کار،دغدغه ای را تامین یا تعدیل کنید! مهران محمدی
[ مشاهده ]

نسل ما و محدودیت،حتی در سرگرمی! منابع محدود،حس فرصت طلبی،هدفمندی،توجه و خلاقیت را تقویت میکند! مثال:شاید اگر یک کتاب بجای چند کتاب باشد،شما حتما آن یک کتاب را تمام خواهید کرد! مهران محمدی
[ مشاهده ]

نیاز های مشترک جمعی را گرد هم می آورد ، این جمع و این فرصت یعنی بازار ! یعنی شما می توانید یک بازار جدید بسازید چرا که نیاز های بشر نامحدود است ! مهران محمدی
[ مشاهده ]