مدیران در مدیریت کسب و کار می توانند از بهترین مشاوره استفاده کنند . تجارت اجتماعی یا کسب و کار اجتماعی ، در بازاریابی راهکاری نوین است ، در توسعه و برنامه ریزی کسب و کار بسیار پر سود است . مشاوره های بزرگ در شرکت های بزرگ ، راه گشا است . در تجارت اجتماعی بزرگترین سود ، برترین ، در مدیرانی که مدیریت می دانند ، یک کسب و کار قوی در رقابت می تواند از مشاوره های خوب استفاده کند . حتما می توان در تجارت اجتماعی از راهکارهای نوین بهره برد.
.یادداشت های اخیر .
.تفاوت هایی که ممکن است ما را مغلوب کنند!
وقتی نظرات و رتبه دهی ها به کالایی را در فروشگاهی اینترنتی یا کامنت ها و نظرات را در صفحه ای از شبکه های اجتماعی بررسی می کنیم ، تفاوت ها و گاه تناقض هایی را در آنها می بینیم که نتیجه گیری و گاه تصمیم گیری را برای ما سخت تر می کند . این تفاوت ها و گاه تناقض ها در همه چیز وجود دارد ، در نگاه مخاطبان و مشتریان یک کسب و کار به ...
مطالعه این مطلب

« مهران محمدی » مدرس کسب و کار



توسعه فردی

بازاریابی

اتاق فکر

توسعه-کسب-و-کار

کسب و کار

مشاوره-کسب-و-کار

اقتصاد رفتاری

مشاوره-مدیریت

دوره های آموزشی

در پیاده سازی تجارت اجتماعی می توان کرد. در مدیریت شرکت ، از راهکارهای بازاریابی در کسب و کار می توان استفاده کرد ، مشاوره در تجارت اجتماعی پر سود است ، استراتژی محتوا یا استراتژی مدیریت در بازاریابی مدیریت بازرگانی ، شرکت و توسعه دهنده کسب و کار یا شرکت مشاوره است . توسعه تجارت اجتماعی در شبکه های اجتماعی یا بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی است .
فروش و بازاریابی و توسعه کسب و کار با رویکرد مشاوره و همچنین تجارت اجتماعی در مدیریت و راهبری و توسعه کسب و کار با کمک مشاوره می تواند تجارت اجتماعی را با همراهی بازاریابی و فروش و همچنین مدیریت کسب و کار را پیاده سازی نماید ،
در سازمان مشاوره و اتاق فکر کمک می کند تجارت اجتماعی دیده شود و در مدیریت بازاریابی و یا توسعه و راهبری کسب و کار با نگرش و راهکارهای مشاوره از تجارت اجتماعی به سوی مدیریت یا بازاریابی در کسب و کار به همراه مشاوره توسعه تجارت اجتماعی را تقویت کند . مدیریت بازاریابی یا فروش و بازار و تجارت اجتماعی و شبکه های اجتماعی ، مدیریت شرکت و سازمان ، در استراتژی بازاریابی و توسعه کسب و کار بهترین مشاوره است .
در پیاده سازی تجارت اجتماعی می توان کرد. در مدیریت شرکت ، از راهکارهای بازاریابی در کسب و کار می توان استفاده کرد ، مشاوره در تجارت اجتماعی پر سود است ، استراتژی محتوا یا استراتژی مدیریت در بازاریابی مدیریت بازرگانی ، شرکت و توسعه دهنده کسب و کار یا شرکت مشاوره است . توسعه تجارت اجتماعی در شبکه های اجتماعی یا بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی است .
خواندنی تر یادداشت های اخیر پادکست ها رویدادها
مدیران در مدیریت کسب و کار می توانند از بهترین مشاوره استفاده کنند . تجارت اجتماعی یا کسب و کار اجتماعی ، در بازاریابی راهکاری نوین است ، در توسعه و برنامه ریزی کسب و کار بسیار پر سود است . مشاوره های بزرگ در شرکت های بزرگ ، راه گشا است . در تجارت اجتماعی بزرگترین سود ، برترین ، در مدیرانی که مدیریت می دانند ، یک کسب و کار قوی در رقابت می تواند از مشاوره های خوب استفاده کند . حتما می توان در تجارت اجتماعی از راهکارهای نوین بهره برد.
برای مشاهده دوره های دیگر به سمت چپ بکشید
  • کارگاه کاربردی تجارت و کسب و کار اجتماعی راهکارهایی نوین برای بقای کسب و کار

    پنج شنبه - 9 اسفند ماه 97 - ساعت 14 الی 17

    [ثبت نام در این دوره]
    معرفی به دوستان
  • بزودی کسب و کار

    کارگاه آموزشی هوش تجاری در کسب و کار

    بزودی اعلام خواهد شد

    [بزودی اعلام خواهد شد]
    معرفی به دوستان
  • بزودی کسب و کار

    تجاری سازی هنر ، چگونه رشته های هنری کسب و کار را شروع کنند؟

    بزودی اعلام خواهد شد

    [بزودی اعلام خواهد شد]
    معرفی به دوستان
.ساختار رفتاری مرجع بازار،به جای خوب،موثر باشید!
مورد ارجاع قرار گرفتن توسط مشتری ، در واقع یکی از بهترین اتفاق هایی است که برای یک کسب و کار ممکن است رخ دهد ، اینکه بدون هزینه های مستقیم تبلیغات و جذب و تصمیم سازی برای مشتری و جلب اعتماد او برای خرید ، او خودش با اعتمادی ساخته شده برای خرید بیاید . از نظر مالی و صرف منابع ، بهینه ترین و کم هزینه ترین رخداد در جلب مشتری است ، شاید عوامل دیگر موجب این اعتماد سازی شده است و هزینه ها و منابع غیر مستقیم درگیر باشند تا مشتری جلب شود . اما دو نکته در این رخداد وجود دارد : اولی کم هزینه بودن حتی ... [مطالعه]

. مهران محمدی در توسعه کسب و کار . توسعه کسب و کار



.Participation trading, hangout marketing!
In marketing doctrine, the goal and the result is to shape the market and attract customers with the aim of purchasing, and for this purpose, customer relationship management, advertising and other customer-related elements are in the service of marketing to attract, maintain and maintain the customer! But issues such as customer resistance to advertising, people`s intelligence in discovering the game behind marketing strategies and accepting marketing strategies, and reducing the creativity ... [Read More]

. Mehran Mohammadi . Business Development



  • چرا و چگونه باید از آدمها و ساختارهای بد و نامناسب دوری کنیم ؟
  • اتصال به بخش های فعال بازار برای رونق کسب و کار
  • رویکرد کسب و کارها در ادامه سال 98
  • چگونه شرایط بازار را پیش بینی کنیم ؟
  • بقای کسب و کار در شرایط فعلی اقتصادی
  • ارزش پیشنهادی در کسب و کار و ارتباطات فردی
  • هدف - انگیزه - تغییر در توسعه فردی
[پادکست ها ... ]
. یادداشت های کوتاه .

»_به نظرم اگر قرار باشد کسب و کاری هوشمندانه و نوین و منطبق بر عصر امروز و با نگاهی به آینده طراحی شود ، بهتر است در حوزه تولید به این متکی باشیم که بخشی از تولیدات ما یا همه ی آن را خود مشتریان برای خود یا باقی مشتریان تولید کنند . شاید در نگاه اول سخت یا حتی غیر ممکن هم برسد اما فرآیند تولید ، همه اش اجرا و اسمبل نیست و صد البته سهم بیشتر آن قبل از تولید است . در نگرش کسب و کار نوین ، کسب و کارها دیوار ندارند ، مشتریان درون کسب و کار هستند ، طراحی ، تصمیم گیری و به طول کلی مشارکت به درصدها و ترکیب های مختلف کسب و کارها و حتی مدل آنرا شکل می دهند . هوشمندانه ترین مدیریت کسب و کار ، این است که ساختار کسب و کار شما را مشتریان شکل دهند ، آنها خود متعهد می شوند ، مشارکت می کنند ، حمایت می کنند و همه اینها احساس تعلقی است که مدل کسب و کار ما ایجاد کرده است . مهران محمدی

»_چگونه مشتری با ما همراه شود ! اگر کسب و کار خود را شبیه یک بازی بدانیم آنوقت مشتریان و ما بازیکنان و روال ها ی ما قوانین بازی است ، نکته اصلی هم همین قوانین بازی است ، وقتی بازیکنان قوانین بازی را به شکل خوبی دریافته و یادگرفته باشند بازی یک بازی برد – برد است و منافع هر دو سوی بازی مرتفع و حداکثری می شود . در این میان اگر یک طرف بازی قوانین را نداند و منافع اش مرتفع نشود و به قولی ببازد چه ؟ این همان مشکل و تنش هایی است که در ارتباط با مشتریان رخ می دهد . کسب و کاری که صد البته باید به منافع و بقای خود فکر کند و مشتری ای که احساس می کند باخته است و باید حداقل کمترین ضرر را متحمل شود . با این نگرش ، شناخت و اگاهی مشتری از روال کسب و کار (قوانین بازی) موجب می شود که تعامل با شما را یک بازی برد برد ببیند و تمایل به ادامه بازی داشته باشد ، چراکه منافع او با محاسباتی که انجام داده حداکثری و سود است و خود را برنده بازی می داند . مهران محمدی